Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2011-09-08 11:52:14 följande:
    Idag har jag kissat och blandat med bikarbonat, hur skulle det bli? Det hände inte ett smack hur som.... inte en krusning på vattenytan! =)
    Två tjejer alltså!
    Men namnen B1 och B2 och helan och halvan  funkar ju på tjejer också. Så du behöver inte fundera på namn, skönt!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Hahahahaha, jag gjorde bikarbonat-testet idag igen!

Idag skummade det minsann! Såg ut som en öl!
    Så nu har jag alltså testat fyra gånger och fått två tjejresultat, och två killresultat.
    Vet inte hur tillförlitligt det testet är, för vad det än blir för kön så har jag ju "bara" 50% rätt.

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Bellas7 skrev 2011-09-09 10:30:23 följande:
    En liten inflik när det gäller kön. Vet inte om det stämmer.

Om man har sex ett par dagar innan ägglossning så blir det60% chans mer en flicka. Har man sex dagen innan eller samma dag som Ägglossningen så är det 80% chans att man får pojke.

Så vi som visste exakt när vi hade Ägglossning borde få pojkar till 80 %. Hmm jag är inte hundra men har kompisar som testat och det funkat.

Idag är det utflykt till duschen igen men winston är lite sur, han vill liksom följa med men får inte. Så jag hoppar bastun så blir han inte ledsen. Sen ska jag börja spela wow idag... Så tänk er hur uttråkad jag nu är . :P
    Stackars Winston. Kan du inte fylla en blomspruta med vatten och sikta lite på honom, så han också får uppleva sensationen att duscha?
    SoMa72 skrev 2011-09-09 10:32:45 följande:
    Hoppla! Snacka om 50-50, ja. Hur var det, hade du gjort rödkålstestet oxå?
    Ja, fast det var en dag när jag fick tjejresultat på bikarbonaten. Och då fick jag tjejresultat på rödkålen också. Kanske hade jag fått kille på rödkålen om jag testat en killdag... hmmm ..
    Verkar ju helt klart som om jag har en i magen som är ruskigt osäker på sin könstillhörighet....  Eller en transvestit kanske...
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Bellas7 skrev 2011-09-09 13:00:14 följande:
    Winston är enligt gubben, en liten kaffe fläck.

Jag måste bara berätta om mitt sovrum, mitt allt. Det är på 40 kvadrat och en stor himla säng, heltäckningsmatta, 11 fönster, en stor garderob, en fåtölj, ett runt bord med fyra stolar i hög glans, en 42 tum tv på väggen, en äcklig liten spindel i taket som är efter winston jag bara vet det. (bordet är inflyttat i rummet efter sängläge) Ok det känns stort och är det oxå kanske. Men vi har ett hus på 340 kvadrat.
    Nu är det så att i kväll kommer mina föräldrar och syskon och ska laga mat. Då vi är 16 pers så känner jag kanske inte riktigt sugen att ha alla i mitt sovrum, så efter en stunds diskuterande har mitt pappa bestämt att de ska då flytta in det stora matbordet i sovrummet. Helt sjukt. Och jag e arg.

Va fasen vi har liksom en stor soffa bredvid matbordet jag kan gå ... Shit vad jag är trött på detta haha Hela huset men vi ska trängas i sovrummet. Fasen vi kan ju bo i en etta men alla barnen :)
    Winston satt väl i taket? Hur får man en kaffefläck i taket? Förklara det för mig, du som har så bra tankar på hur allt hänger ihop...

Vad sött av din pappa som tänker flytta in hela möblemanget in i sovrummet.. fast jag fattar att du blir asirriterad, skulle jag också blivit! Föräldrar kan verkligen göra en totalt galen!!!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Vad mysigt FlickanFin! Jag hittade också mitt i vecka 11 (provade iofs inte innan dess). Dopplern var ett väldigt bra köp, den gjorde verkligen underverk mot oron de där horribla spökveckorna.

• sugarrush

Jag med MCT! Jag köpte min på Kjell o company, den hette happytone o kostade typ 300-400. Sååååååå värt det!

• sugarrush

MCT, jag lyssnade också bara några sekunder i taget, kan ju inte vara ngn fara då. När man kommit på knepet hittade man snabbt hjärtljuden. Använde den typ 2 ggr i veckan mellan vecka 11 och 20, efter det har jag knappt använt den alls, då känner man ju att bebisen rör sig.

• sugarrush

Kjaam, Gud så skönt!!! Så glad för din skull!!!!
    (hm, men menar du att vi inte kan spela
    Wordfeud på måndag då.....? )

• sugarrush

Bra Kjaam, för jag skulle bli lite sur om du slutade spela bara för att du råkar ha lite ont i magen...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma