Odetta skrev 2010-11-01 16:43:43 följande:
Haha, vad bra att jag lyckas luras då
Nä, jag orkar inte heller. Jag gör det jag måste i skolan, men sitta hemma och plugga är bara att glömma...och det som står på schemat som "läsdag" (dvs plugga hela dagen dag) det har jag som FRIdag
Som mamma är jag nog inte heller världens roligaste just nu för jag är ju inte så rörlig, så det är mycket mindre bus än vad det brukar vara. Men jag försöker att gottgöra det med många extrakramar och pussar och det verkar funka
Och som fru...där är jag nog som mest tråkig tyvärr

älskar att umgås med min man, men så fort det blir lugn och ro här hemma, dagen är slut och lilleman är nattad....då somnar jag på soffan innom 30 minuter. Jag fixar INTE att vara vaken alls....klarar det bättre när jag är själv för då är det inte mysigt, men så fort vi har kvällen ihop och soffan och mitt huvud på hans axel så...zzzzzzzz
Resten med hemmet, som städning och så, det gör jag när jag känner för det och har orken. Inget dåligt samvete där alls
På tal om lilleman så ska jag nog väcka honom nu från hans tupplur (jag har också passat på att sova....kan jag rekomendera varmt!) för annars får jag itne honom i säng ikväll (M jobbar inatt också) Syns sen!!!
*kramisar*
hahah.. du skriver som om de vore jag, det med att somna på soffan.... =))
Jao rkar heller inte va uppe på kvällen och jag är redan trött nu kl 18.. KANSKE har de liiite me mörkret o göra?? men hjälp va man e tråkig på kvällen, vi brukar se serier vi tankar hem o glor på, thats us, men ja liogger ju o de e ju rena rama fällan för mig, då sover ja när hälften gott o ja frågar hur slutet var =/ HEMSK=(
man vill ju va trevlig o mysig o inte en sovande björn som ja konstaterade att ja egentligen brode vara o ¨gå i ide nu på hösten/vintern
appropå barn så har man en trottsig för de mesta och jätteduktig son som blir 3½nu i nov, o så en på 19månader, man är ju inte riktigt tillgänglig kroppskligt eller på nått vis för o leka.. men men, som du säger odd så ger man pussar o kramar =))
men man e slut nu mot slutet =))
nu ropa min 3-åring att ja ska komma o se på filofix på bompa =)