Plus igen efter mf/ma
Logga in på min jag har tagit bort massa folk igår och jag vet inte om jag råkade ta bort några jag inte ville ta bort alls FAN alltså
behöver man ha flytn (dvs älsekret) för att veta att äl är i rullning? eller kan man vara "torr" i trosa ändå å de e på g?
Hur säkert är amning generellt? ja har inte lbivit gravid me nån av mina 2 äldsta barn då ja ammat.. men de kanske är en slump?
nej men vad är det jag läser!!! Grattis 2barnsmamma =)) hoppas testet blir starkare nu bara..
FY va ja e avis
Kan man tempa sig på skoj för o se om man har äl i rullning? annars vet man ju inte det..
haft skumma flytn, kanske sammanlagt 5 gånger totalt som de varit 1 natt/lite morgon som vatten rinnande, tror fasen de droppar/kissar på mig.... å de e INTE kiss, utan flytn.. obehagligt jobigt just då.. men frågan är Om man måste ha de där sekretet "rå äggvita" för o veta att de e äl på g... för ja har inte haft nå sånt än riktigt....
enda chansen för o bli gravid känns de som är genom o sluta amma o få igång allt.. men ja vill inte heller de då barnen ska få sin amning utav mig... men man är bra sugen... fast vi får väl se. it takes too to tango ![]()
läst lite i tråden o måste säga att de låter som din syster telgebo är sotis på att du är grav id. Vad har du gjort henne egentligen för att hon ska bete sig sådär? Jag hoppas hon kommer till insikt att hon mest gör er illa.. och tiden är för kort för bråk, och man ska njuta och unna varandra lycka.
ego: gahh va min äldsta retade gallfeber på mig nyss.. sa åt han o sluta men Neeejdå, =/ han fyller år om 4 dagar.. så de känns inte kul o bli så arg på han... inte annars heller, men ändå.
har förresten bakat tiger kaka igår o idag en liknande variant, haha ja e galen i de =) gårf ort o smeten e sååå god o slicka ur bunken.
minstingen ska försöka sova, inte gott när man har en storebror som hållit han vaken.
nu ska ja se om ja kan få ut minstingen i vagnen för lite sömn medans ja spela lite fotboll me största pojken... mellan godingen får ja se va j a gör me, om han följer ut.. mycket barn nu o sysselsätta =)
telgebo - Grattis till dottern på hennes stora dag!! Hoppas den varot bra.
min son fyller på onsdag, känns skojjigt me lite kalas =)
ser att de visats bild på ditt test 2barnsmamma, spännande verkligen, vorek ul o sett din bild istället för den du visa, helst varit hos dig när du testa hihi .
Kom hem för 1tim sen me alla barnen, varit hos min syrra en sväng o hälsat på hennes barn =)
Längesen ja va Inne. Grattis mabaja till bebis, inte sold avis ;) Vilka mer är gravid igen?? :)
Aha ok:) Åh spännande, vet ni Vad ni ska då? vilka har verkstad? Nyfiken av mig :) Med oss är det bra, fast just Nu har barnen Varit/är sjuka.. Åh va söt du är, saknar er med :) Vad är de för sluten tråd?
Hej alla. Jag fick barn 4jan i år, ammat ända tills Nu då de blir 1ggn/dag el ibland miss å de går 11/2 dag emellan. Aldrig fått mens när jag ammat me mina 2 tidigare barn, Utan efter jag slutat. Nu idag kom de blod bland flytn, Så de va inte mkt men ändå Så mån vet att de va blod + flyt. Grejen är den att vi har 6 inte allt för ofta då vi har oskyddat å då kör me avbrutet ... De grejer ja känner till ang blodflyt e att de e tecken blödning för äl. Nidis bus befruktning. Nå mer?? Kom bara de tillfället idag på em... Undrar Sååå va de betyder. Aldrig haft Så förut va jag Minns. Hoppas ni alla mår bra.
Ingen som vet något om det jag skrev?? Vad op mummi80 för?
Tack för svaret. Nån mer som vet?
Skrev nog i fel tråd :(
Tack för svaret på egna erfarenheter. Mena de som va Inne å hade erfarenhet av de själva kunde svara. Men tiden Tack igen. Får vänta å se.
Tänker på dig flickan. Och håller tummarna att bebis i magen är stark som sina föräldrar och att det inte är något fel. *styrkeKramar!!!!!*
Sen tänkte jag bara slänga me en rad om de ja skrev förut.... idag vid dagislämningen så kände ja som om de vore flytn... men man vet aldsrig så ja kika hemma... o de va en hel del blod... Jaha... mensens ankomst 2 nov 2011,,,,,
Hej alla :) e här så sällan... så man känner inte igen de "nya" sen man själv va här.
Men måste säga WOOOW till leava, vilken kvinna, få 3 fantastiska barn... Ha de så jättegott o må gott :)