Plus igen efter mf/ma
Ja 2 minuter säger en tandhygienist...
På torsdag är det dags för mig att få min dom hos läkaren...
Huvudvärken håller i sig, tröttheten också illamåendet går till och från hela tiden... Vissa dagar är det bara att börja morgonen med en liten spya.
Har toppat detta med en jävla förkylning med täppt näsa och hosta från hell.
Men veckorna går framåt även jag är trött och slö hela dagarna. När jag är ledig med barnen och jobbar.
Är nu i vecka 17 (16+4). Känner små rörelse där inne varje dag. Nu längtar man tills man ska känna dom på utsidan med.
Någon som vet varför man inte ska använda otrivin comp när man är gravid? Det är ju det som är et effektivaste mot täppta näsor.

13.45 idag ska jag till läkaren.
Ingen hjälp alls idag... Fortsätt som du gör nu sa denna kvinnliga läkare. Vad fan ska jag ta mig till?? Fanns inget att ta eller göra sa hon.
Kan det kanske vara bättre att gå till vanlig vårdcentral där dom kanske kollar runt om och inte bara till graviditeten...? Känns som dessa läkare inom MVC bara kollar hur man mår under sin graviditet.
Någon som har koll på hur det funkar med omplacering på jobbet???
Jag jobbar nu dag och kvällspass som PA där det är mycket lyft och vändningar, dumma arbetsställningar. Däremot på natten så har man ca 2 timmars effektiv arbetstid sen är det lugt hela natten.
Kan jag begära att få bli omplacerad till natten??? jag vill ju kunna jobba så länge som möjligt utan att bli sjukskriven egentligen.