-
Varför ska dom förlösa dig så tidigtä?Liberté skrev 2012-02-29 19:54:53 följande:Ja det känns helt ok, 27+0 nu, har fått info om hur det går till om det blir att urakut snitt, ska ta ett par minuter bara innan jag är inne på Op. Känner mig jätte trygg med personalen här. -
Vecka 25 här nu och första BM besöket på måndag. Och hoppas jag får mitt moderskapsintyg då så jag kan få besked om min gravpenning.
-
Första BM besöket idag... Sf mått 27 i vecka 25 (24+4). Hoppas den inte fortsätter i denna takten.
-
Någon som vet vad jag ska göra...
Jag får värsta krypningarna i benen när jag sitter ner länge eller ska sova. Man vill bara upp och röra på sig hela tiden...
Någon som vet vad detta kan vara och vad gör man åt det? -
Hur länge har ni fått vänta på besked om gravpenning??? Idag är det en vecka sen jag skickade i moderskapsintyget. Det var det sista. Dom andra parterna har dom haft ca 1 månad. Så man tycker ju att det ska gå snabbt att fatta ett beslut. Jag har sökt hp sfrån 27 april.
-
Någon som druckit blutsaft istället för järntabletter under graviditeten?
-
Ja jag äter niferex varannan dag och tar blutsaft varannan dag. Detta för att jag inte kan ta niferex varje dag. När jag tar denna så fårjag sån diaree ca 3-4 timmar senare...JoWiAn skrev 2012-03-31 10:56:43 följande:Plutten: jag drack järntillskott. Men de var inte tillräckligt. Mitt järn gick ner ändå. Nu äter jag nifirex. Mitt järn är uppe i 132 nu sp de e super!
Så jag ska se om järnet har stigit något med niferex varannan dag och blutsaft varannan dag, ska till BM 10 april.
Jag tar ju järn varje dag iallefall. Har det inte stigit så får jag väl ta niferex varje dag och blutsaft -
Idag fick jag besked från FK att jag fick min gravpenning beviljad. SÅ 9 jobb nätter kvar.
-
Ja jag sökte hel gp... Så jag har 9 nätter kvar att jobba innan jag går hem. 26 april gör jag min sista natt.Javisst skrev 2012-04-04 15:49:37 följande:Vad härligt, plutten, då blir det snart hemgång för dig (antar att du sökte hel GP?). -
Ingen bebis som är på väg ut snart i tråden? Var ett tag sen nu det kom någon.
Finns det någon BF lista_?