Inlägg från: plutten02 |Visa alla inlägg
  • plutten02

Plus igen efter mf/ma

Ja nu kan man snart kanske börja räka med en nergång för denna lilla bebis... Vecka 37 idag... JIPPPIII!!!!

Första barnet kom en vecka tidigt och andra gick jag över 5 dagar...

När ska denna komma tro?

• plutten02
    KMW skrev 2012-05-31 11:24:08 följande:
    Heja Plutten! Bara spurten kvar nu.
    Hur gamla är dina andra barn?
    6 år och 4 år. En 06a och en 08a. Så dom går och väntar här hemma nu på att få gå på sommarlov 14 juni sen ska ju bebisen komma.
  • plutten02

KÄRA VÄNNER!!! Vecka 38 är HÄR, så nu kan bebis verkligen komma när som. Men en vecka till hoppas jag den stannar. Har lite mensvärk de dagarna som jag ansträngt mig mycket, men inget mer.

• plutten02
    LisaVäntar skrev 2012-06-08 10:41:58 följande:
    Lycka till idag småbustroll! Härligt plutten! Är du trött på det nu? :)

Ja jag är trött på det. Och dom andra barnen framför allt väntar . Sonen kom 38+6 så jahg tycker denna kan hålla tiden ) Har idag varit ute och gått 3.5 km.
  • plutten02

Idag har jag börjat plocka fram lite saker till BB väskan...

Men jag kommer knappt ihåg vad man har med sig... :-P

Är ju 4 år sen sists

• plutten02
    M I M M I skrev 2012-06-14 09:39:49 följande:
    Vad spännande plutten, snart har du din lilla skatt hos dig :)
    KMW skrev 2012-06-14 10:54:38 följande:
    Heja Plutten! Du är SÅ nära nu.
    Ja man kan undra hur denna ska göra... Komma innan BF eller efter.
  • plutten02

Sen klockan 14 idag har jag haft ont i ryggen. Inte hela ryggen utan om man utgår från svanken och sen ut åt sidan till vänster. Ca 10 cm ut från svanken.

Kan detta vara förvärkar eller vad kan det vara?

Har lite mensvärk till och från också. Är gravid vecka 39 (38+0)

• plutten02
    pixerpie skrev 2012-06-14 19:59:20 följande:
    Spännande plutten! Håller tummarna att det är förvärkar och att liten vill komma ut innan/ under helgen!! Å, jag vill också vara så nära förlossning!! Eller eg inte eftersom förra var en fruktansvärd upplevelse, men jag är sugen på att träffa bäbis och vara mammaledig igen!! Hur mår du nu, några timmar senare?!
    Kram!

Ps nu har min mage kommit fram på riktigt! Nu går det inte att dölja att jag väntar en bäbis!!
    Jag tog ett varmt bad men det kvar stod. Sen satte jag på tensen på ryggen och det gjorde susen men sen tog det fart fram som mensvärk i stället och magen stelnade av SD.
    Men jag har sovit hela natten. NU när jag varit uppe en liten stund så börjar det igen som lite mensvärk.
  • plutten02
    pixerpie skrev 2012-06-15 14:49:23 följande:
    Å! Då hoppas jag du får träffa din bebbe snart! Lycka till!!
    det onda i sidan av ryggen har kommit tillbaka nu med.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma