Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Plus igen efter mf/ma

Ja, det tycker jag också :) utom när man inte hör skrället! Lycka till idag, se till att njuta av att få se bebis istället för att oroa dig :)

• LisaVäntar

Grattis odd! Haha, visst är det kul när de sprallar! :) min gyn skrev i journalen "mycket livligt foster".. Man blir så stolt ;)

Hoppas det är sista javisst så du kan få slippa tjatet ;)

Du känner säkert rätt, småbustroll! Hur långt gången skulle du vara då?

• LisaVäntar

Småbustroll: skönt att du är så långt då, då ser man ju garanterat hjärtat :)

Mysigt pixerpie! Vilken väluppfostrad en du har ;)

Heeeeelt sjukt, har redan känt rörelser utanpå! Så härligt :)

• LisaVäntar

Men usch odd! Folk har så mycket åsikter om allt, bara att slå dövörat till!! Så länge det känns rätt för ER så är det rätt, oavsett vad folk ska tycka!! När vi bodde i lägenhet hade vi en hund och bestämde oss för att skaffa en valp till, på fjärde våningen utan hiss. Gissa om förståsigpåarna hade åsikter om hur det skulle gå ;) som de såklart fick äta upp för vi älskar våra små djur och springer gärna i trappor vad som behövs för att de ska bli rumsrena :)
    Inte samma kanske, men sålänge DU är glad kommer det funka super!!

• LisaVäntar

Haha, den kommer säkert först om 3 veckor plutten! De är alltid envisa när man väntar :)

Dag o natt: jag mår bra, ska på ny koll av tappen imorgon och RUL på torsdag, men känner mig faktiskt rätt lugn inför båda.. En helt annan känsla denna grav. Sen att jag känner liten sparka tom utanpå gör inte saken sämre ;) hur mår du och hur går det med dina kontroller och flöden och sånt?

Hur mår Mimmi!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma