Plus igen efter mf/ma
Grattis!!! Hoppas ni får komma hem snart!
Grattis!!! Hoppas ni får komma hem snart!
Grattis pixerpie!!
Jag ska till bm imorgon så har inte fått tid än.. Hur långt har du gått då? Blir det inte rätt sent?
Börjat kunna lita på att det ska gå vägen nu? :)
Oj, ja det känns sent.. På sjukhusets sida står det att RUL görs vecka 17-18 (16+ till 17+??) så antar att jag får göra mitt innan dig.. Ja, nästan exakt samma, enligt senaste vul är mitt BF 26/11 ;)
Odd: jag har läst samma som telgebo, att man bara hittat vänsterhänthet som biverkan (än!). Hysterika som jag är hade jag gått ändå (och har gjort det..). Däremot håller jag med alla andra om att det bästa säkert hade varit att låta bli..
Telgebo: fy vad tufft!! Hoppas det löser sig för dig!
3barnsmamma: vet de inte varför du har blodbrist? Eller det kanske är det de sk kolla på måndag?
Fy vad jobbigt, hoppas du slipper skrapas! Så jobbigt :(
Javisst: då får jag bara hoppas på att de är lite tidigare på mitt sjukhus, jag vill inte vänta till vecka 20! :)
Varit på inskrivning nu, bm känns toppen! Så lättad :) får själv boka tid till RUL dock, när jag är 18 fulla så det är ett tag till!
KMW: hörde tydligt 11+0, försökt höra i ett par veckor utan att höra nåt och då plötsligt funkade det! Hört utan problem sen dess :)
Suck.. Skulle aldrig sagt det, hittar inte hjärtljuden ikväll bara för det :-/ nåja, is i magen och nytt försök imorgon!
Jääääääääävla bebis till att skrämmas! Hörde ju inte igår, gick upp sjukt tidigt och testade igen, INTE ett ljud! Helt övertygad om att den dött.. Men testade nu precis igen och då galopperade det på som attan. Nu åker fanstyget (angel sound) ut!!
Ni som inte kommit så långt än (liksom jag), har ni någon känsla för kön?