Plus igen efter mf/ma
Haha, jag tycker alla andras veckor går så fort och mina bara sniglar sig fram! :)
Hur går det för dig Mimmi? Lyckas du njuta något av sommaren? Kram!!
Haha, jag tycker alla andras veckor går så fort och mina bara sniglar sig fram! :)
Hur går det för dig Mimmi? Lyckas du njuta något av sommaren? Kram!!
Oj, en milstolpe småbustroll! :) grattis!
Bra Mimmi :) ta bara hand om dig, din tur kommer!! Sommarlov från verkstaden är nog hälsosamt, även om det inte var självvalt.. Håller så hårda tummar för att det tar sig till hösten!! Tänk en liten sommarbebis till nästa år :) :)
Jag fick inte höra när jag var hos bm i 13+, men då hade jag redan hört hemma så jag brydde mig inte om att fråga.. Men en kompis som var hos samma bm fick höra i 12+ så det är nog lite dagsformen på bm också ;) sen hade jag ju redan sett lillan flera gånger innan besöket hos bm..
Grattis småbustroll!! :)
Själv har jag fått UVI, känner inget av det men blir ändå vansinnigt orolig att det ska sätta igång något.. :-/
Japp, tog första för en stund sedan.. Ska kontrollodlas en vecka efter färdig behandling. Antar det blir fler odlingar under graviditeten också. Sitter nu och inbillar mig massa symtom som jag inte kände innan hon ringde och sa det... ;)
Grattis förresten 3 barns mamma :) skönt art du är frisk.. Kanske med en mini i magen också? ;)
Så härligt KMW! Känns så mysigt när männen också får känna, iaf så blev det mer verkligt för min man då :)
Vad gulligt odd! Har tyvärr inga tips till dig, men det lär väl bli mer verkligt för dom också när sparkarna känns och de får se kort från RUL :)
Håller tummarna för att hon vill visa upp sig för dig odetta ;)
När är det RUL för KMW?
Det finns en tråd som handlar om detta, de hade röstat på om det funkade och det stämde för hälften ;)
Däremot sa vår bm på RUL att det säkraste utom UL och prover är vad mamman känner på sig, stämmer i typ 80% av fallen.. Inte alls särskilt vetenskapligt bevisat heller men jag har haft rätt 2 ggr av 2 :)