Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Plus igen efter mf/ma

Vilken fin liten bebis! :) fick också massa bilder, den ser ut som en liten människa nu!! Fast bilderna blev inte så bra, hoppas på bättre nästa gång :)

• LisaVäntar

Underbart javisst! Längtar sååååå till jag kommit dit :)

Usch pixerpie, det är så hemskt och så lätt att inbilla sig att det betyder något! Hoppas känslan går över och du drömmer om frisk bebis nästa gång!

• LisaVäntar

KMW: det är inte konstigt att du inte hör något än, men jag förstår sååååå mycket hur det känns :-/ skönt att du redan på måndag får se den lille/a! :)

Odetta: varför ska du till specMVC? Skönt att de lyssnade på dig så du får komma ändå..

Spännande med tidigt VUL småbustroll, känns garanterat som evigheter till! :)

• LisaVäntar

Själv har jag förresten haft en riktig tant-dag idag. Ledig, läst, sovit middag i två timmar, köpt stödstrumpor och Laktulos och nu är jag hemma och läser igen.. Och är dödstrött!!

• LisaVäntar

Jag fick ett likamedel, duphalac som inte smaka nåt alls! Hett tips om det är någon mer som behöver :)
    Jag köpte på Apoteket, såna som ser ut som vanliga knästrumpbyxor.. Gillar inte heller bomullsvarianterna!

• LisaVäntar

Tummar KMW, kommer gå jättebra! Vi ska mäta tappen igen kl 08, men faktiskt inte så nervös... Hoppas jag inte får äta upp det! :)

• LisaVäntar

Växer så det knakar. Tappen 40 mm mot 59 mm förra gången så ska på ny koll på torsdag. Förmodligen inte konstigt, men kollas för säkerhets skull! Känns bra att få komma igen så fort, kommer nog tänka en del på detta...

• LisaVäntar

Så skönt KMW!! :) grattis!

Jag är 15+0 idag.. Tack för uppmuntran, ska försöka ta det lugnt till torsdag och inte jaga upp mig för mycket.. Vet ju inget förren då om det är dåligt eller normalt ändå..

Javisst: spännande, hoppas hon kommer ut snart, vi vill ju se hur hon ser ut! ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma