Plus igen efter mf/ma
? Menar jag såklart! :)
? Menar jag såklart! :)
Grattis javisst!! Vad dramatiskt med akut snitt!
Usch, förstår känslan Mimmi.. Hoppas du lyckas koppla bort det och kan tänka på annat under semestern. 3 år sen vi började också nu! Ska ni iväg på semestern nåt?
Kollat tappen idag, otroliga 62 mm!!! Så nu har jag inga fler planerade läkarbesök, bara lite extra bm besök, känns jätteskönt! Och RUL på torsdag :)
Grattis KMW! Mysigt att få höra mini :) då är du exakt 2 veckor efter mig bara!
Så fin hon är javisst!!! Ser så flickig ut fast hon är så liten.. Kommer bli en hjärtekrossare som min morfar skulle sagt ;)
Jag har RUL idag, så nervös så jag nästan spyr och gråter.. Bra, produktiv dag på jobbet! Ska inte vara där förrens 15.30, kommer hinna avlida innan dess!
Tack fina flickor!!
Det gick toppen, det ligger en frisk liten flicka i min mage!!! :) hon stoppade in hela handen i munnen och suttade på under undersökningen :D
Tack :) så lättad och glad, en perfekt midsommarpresent! Drömt om ultraljud och flickor i mängder inatt, mys :)
Fy vad dramatiskt pandora!! Men grattis till bebis, hoppas ni får ta igen den förlorade tiden tillsammans i lugn och ro nu!
Vilka jobbiga förlossningar ni har, hoppas det går lugnare för plutten!
Hur går det med svärmor odd?
Så mysigt KMW!! :)
Grattis plutten! Roligt att det gick bra trots att hon behagade titta ut lite fort :)
Grattis cat förresten!!
Oj vad snabbt det går dag o natt! Tror nog han kommer stanna hela tiden ut och lite till :)
19+1 här, och igår kunde jag SE sparkarna på magen, så härligt! En stark liten flicka som ligger och tränar där inne!