sugarrush skrev 2011-02-22 18:31:38 följande:
Du kan nog träna på som vanligt. Men gör det ont, så vila lite. Många får lågt blodtryck när man blir gravid, kanske hade det med det att göra?'
telgebo skrev 2011-02-22 18:06:22 följande:
Det känns ju inte så kul när andra inte ens kan unna mig ett ord när jag har gjort det, man får liksom ingen lust att kommentera era orosfrågoior och funderingar ovh framgångar när bni inte kan bjussa på er när det gäller miig.
Men ursäkta om jag ventilerar min oro här, jag får väl hålla inne med allt inom mig som jag brukar då.
Sen minns jag att jag kommenterat och stöttat MASSOR när du skrivit. De första dagarna skrev jag för tusan hela tiden till dig!
Känns lite tråkigt när man lägger ner så mkt tid på ngn, som sedan i efterhand skriver här att bland annat jag inte ens kan "unna dig ett ord när du gjort det". Jag vill dig verkligen väl, men man får liksom ingen lust att fortsätta stötta och trösta, när man får sådana påhopp i efterhand, efter att ha gjort sitt bästa för din skull.
Och det här med att unna någon svar: Flera gånger har jag skrivit men du har inte "unnat" mig ett svar trots att jag skrivit direkt till dig.
Kan jag skriva till dig i din inbox? Jag är tacksam för allt ditt stöd men det märks inte då jag inte tar inte nåt när jag har mina värsta oro och neggo tankar, jag är extremt rädd och orolig och kunde aldrig tro att jag skulle vara såhär neggo och rädd och orolig. Lätt det värsta oron och rädslan jag varuit med om, var inte i närjeten av detta under min förra graviditet, finns visste jag att man kunde få MA/MF och så men det fanns ändå inte i min värld ändå och så hände det i graviditeten efter och nu är jag fullt medveten om det och dessutom så är jag ju så mycket äldre nu och läkarens ord glömmer jag aldrig som sa ja vid din ålder är ju detta så vanligt så du kanske ska nöja dig med det du barn du har istället. Jag blev så jävla dålig bemött vid mitt MA så det finns inte.
Ang träningen så ska jag nog ta det lugnt, vet inte vad det berodde på, kände mig helt OK när jag påbörjade passet och druckit ordentligt och var bara i uppvärmingstarten och så skulle jag göra armhävningar och allt kändes så bra men efter repetion fick jag väldigt mjölksyra och kände mig helt färdig och jag fattade inte hur jag plötsligt kan känna mig i sån oform, reste på mig och pang hela huvudet bara exploderade värke och det kändes allvarligt så jag hade fått hjärnblödning eller nåt.Skar från tinning till tinning och längs med hårfästet och mådde skitdåligt och folk tittade på mig och undrade nig hur det var fatt