• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • rontgensyrran
    needtobreathe skrev 2011-02-22 12:42:20 följande:
    Haha japp ;) Blir igångsatt om inte annat 38+0 eller vare va.. 47 dgr kvar iallafall ;) Om han inte får för sig o förgylla mitt liv ännu tidigare.. har den känslan men vi får se, kanske heeelt fel! ;D Dock trycker han neråt som fan just nu, o japp.. mensvärk as hell! :D Om 3-4 veckor är han välkommen! :D

Tror inte du ja kommer gå så länge? ;)
    Nope du kommer nog inte gå hela tiden ens till igångsättning. Men det är ju min gissning iaf. Ska bli så spännande att få se bilder på era bebisar sen när de tittar ut :)
  • needtobreathe
    rontgensyrran skrev 2011-02-22 12:45:37 följande:
    Nope du kommer nog inte gå hela tiden ens till igångsättning. Men det är ju min gissning iaf. Ska bli så spännande att få se bilder på era bebisar sen när de tittar ut :)
    Hoppas du har rätt! ;)

Jaa haha ja är sjukt nyfiken på hur han ser ut..
  • Marlyn

Hej flickor!

Har varti på VUL nu. Man såg en boll på ca 7-8mm med en kometsvans efter sig och något som såg ut som en blodansamling.

Jag litar på magkänslan så jag frågade BM vad hennes magkänsla sa:
    -"Jag skulle tro att det är början till ett missfall.", men hon kunde inte svara säkert så jag fick en ny tid till VUL, ska dit på fredag nästa vecka.

Hon sa ju även att det kan rätta till sig och bli en perfekt liten bebis, men jag tror tyvärr inte att det blir så, får se om 10 dagar.

• kajsalisa
    Marlyn skrev 2011-02-22 13:02:17 följande:
    Hej flickor!

Har varti på VUL nu. Man såg en boll på ca 7-8mm med en kometsvans efter sig och något som såg ut som en blodansamling.

Jag litar på magkänslan så jag frågade BM vad hennes magkänsla sa:
    -"Jag skulle tro att det är början till ett missfall.", men hon kunde inte svara säkert så jag fick en ny tid till VUL, ska dit på fredag nästa vecka.

Hon sa ju även att det kan rätta till sig och bli en perfekt liten bebis, men jag tror tyvärr inte att det blir så, får se om 10 dagar.
    Fy va tråkigt Marlyn. Vi som höll tummarna så hårt...
    Stor kram!
  • MCT79

Marlyn! Vad tråkigt att allt inte såg bra ut.. Hur mår du nu? Hoppet är det sista som sviker, mirakel har skett!

• MCT79

Jag tror inte heller sofy kommer gå tiden ut... Hela du är som en igångsättning Sofy! ;) kram med glimten i ögat! ;)

• Muffe

Jag var på VUL i v 5+4 vilket iofs kanske är tidigare än dig Marlyn? Ursäkta att jag inte har koll...
    då såg läkaren varken foster eller gulesäck och sa att det nog kunde vara början på missfall och jag ställde in mig på det, MEN på VUL i v 8+ så fanns där en liten bebis!! under kan ske!

• MCT79

Skönt med bokat vul Telgebo. Skriver ett längre inlägg till dig när jag är vid datorn och inte iphonen...

• needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-02-22 13:08:45 följande:
    Jag tror inte heller sofy kommer gå tiden ut... Hela du är som en igångsättning Sofy! ;) kram med glimten i ögat! ;)
    Hahahahaha underbart gumman! Dagens skratt.. hur kan man va som en igångsättning? ;) Hahah!
  • Längtan efter liten
    needtobreathe skrev 2011-02-22 13:01:40 följande:
    Hoppas du har rätt! ;)

Jaa haha ja är sjukt nyfiken på hur han ser ut..
    tror inte heller du går till igångsättning.. men frågan är vad som är bra egentligen?
    du kanske ska försöka lugna ner dig liiiite så han iaf stannar i 2 veckor till? Kram
    Längtan efter liten är stor
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma