Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Min puss pojk om 4 dagar är han redan 4 mån
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2011-04-05 08:50:57 följande:
    haha, jag, det var jaaaag satt och fnittrade hysterikt när jag såg mig själv...på TV liksom! Haha!
    Gumman jag tittade på repris nyss och såg dig jag längtar nu att se dig.
    haha man blir aldrig trött på att föda

Nästa gång jag blir gravid tänker jag föda !
    Dom får säga vad dom vill men jag ska föda nästa gång så är det bara
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-04-05 11:10:29 följande:
    Fl ser ff helkonstigt ut för mig med menyn på höger sida en bit ner och så ser jag inte hela inläggen
    för radbytet tar liksom slut. nån mer som har det så?

Jag blir galen på alla otäcka mardrömmar jag har, nu har jag drömt om att jag fann en väska i skogen
    med en bebis i som nån bara lämnat där. Jag tog upp bebisen och plötsligt var det en pojke på
    4 år. Plötsligt var det mitt i natten och jag satt där i mörkret med pojken och var så rädd för mörkret
    och att nåt otäckt skulle hända oss och helt plötsligt gallskrek jag ett dödsskrik i drömmen och
    så vaknade jag helt skräckslagen. Vad i helvetes fan drömmer jag så otäcka drömmar för?
    Ibland får man marddrömmar men jag tror det är för man är så rädd om det som kommer att hända att kroppen ger marddrömmar.
    När jag väntade ebba drömde jag om att jag hittade henne i en svart soppsäck död och att det var en pojk.
    Men när hon föddes var det en flicka och allt gick jätte jätte bra.
    Drömmde aldrig om Didos eller elias
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-04-05 11:54:53 följande:
    Men jag fattar ändå inte. Jag drömde tex om min son igår att han fastnade med handen i tunnel
    banedörrarna och sedan skulle slungas in i väggen vid tunnelns början och dö om ingen hjälpte
    honom att antingen tappa taget om dörrarna eller dra in honom genom dörrarna snabbt som tusan.
    Jag bara stod paralyserad i drömmen och gjorde inget för att hjälpa honom. Fy fan vad otäckt  och
    fortfarande har jag drömmen i huvudet hela tiden och kan inte släppa den. Jag hann vakna innan så
    jag vet inte om sonen klarar sig i drömmen eller inte, men antagligen inte. Fy fan, är helt gråtfärdig.
    Sedan idag, nästa skitdröm, men det är ju inget i jämförelse. Jag går liksom aldrig i skogen hur fan
    kan jag då drömma att jag går/joggar i skogen finner en ljusblå rutig väska med en bebis i och sedan
    att folk jagar mig och vill mig illa och sedan vakna av ett dödsskrik.
    Håller jag på att bli schizo eller?

När jag väntade min yngsta dotter drömde jag mycket om äckliga jävla ormar mycket, hatar detta djur
    och har världens fobi och dessa äckeldjur står ju för sexualitet, men inte fan hade jag nån brist på det
    ha ha. Fattar noll om dessa sjuka drömmar, har sovit så bra annars och brukar aldrig drömma såhär
    och så kommer det nu.

Vad less jag blir på krångligt FL som inte kan bete sig som vanligt.
    Det kanske är något du ska lyssna på i din dröm ?
    Vet inte men något vill säga dig något.
    Det kanske är någon som vill ha din hjälp.
    Inte om dina barn utan något annat omkring.
    Om du nu ser en död beby i skogen exp.
  • 3 barns mamma84
    Muffe skrev 2011-04-05 10:46:05 följande:
    Sugar, jag tror också det är bebis du känner!!! :)

Åh, nu har jag sån "mensvärk"... hm!

en fråga ang. filtar till bebis, hur många tror ni det går åt att ha hemma i början? :)  
    Vi har 8 tunna och 1 tjock
    2 stickade en vit och en lila
    2 fleece (rosa)
    1 vanlig tun blå som Amadeus hade när han föddes och som Elias hade när han föddes
    Sen har jag 3 st som är tunna som jag köpte till Ebba när hon var en baby

Men jag har bara 1 fleece som elias har som snutta och 1 fleece som han har på sig och sen en tjock tecke på över sig.
    Sen går det inte åt så mkt häller men man tvättar och tar nytt fram
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-04-05 12:29:30 följande:
    Undrar vad då? Jag är livrädd för mina egna drömmar.
    Mina barn, speciellt min son mår dåligt skrev om det här igår men fick ingen respons på det. Försöker hjälpa
    men fucking familjerätten är ju sjuka i huvudet och ställer in umgänget istället.

Nu ska jag iväg, kikar in i em om jag mår okej och inte spyilla.

Jag ser helgravid ut idag med dessa kläder på mig och jag har bara ätit ett äpple på hela dagen, sjukt, ha ha
    Jag vet inte men något vill säga dig något bara.
    Skit i familjerätten !
    Du vet vad du kan och vill
  • 3 barns mamma84

sablans regn det regnar hej vilt ute och jag som ska gå och hämta barnen sen *suck* hoppas bara mannen kommer hem snabbt så vi kan hämta dom tillsammans.
    Måste ändå åka och handla ersättning sen också.

• 3 barns mamma84
    needtobreathe skrev 2011-04-05 14:55:27 följande:
    Nu finns bild på magen med kläder från vecka 38 (efterfrågat av Telge) och en bild på våran CTG kurva i magbildstråden! :)
    Såg bilderna säger bara wow du är en snygg gravid kvinnaHjärta
  • 3 barns mamma84
    needtobreathe skrev 2011-04-05 15:19:57 följande:
    Taack tack!! Skrattande
    Hur många dagar är det kvar till bebisens ankomst ?
  • 3 barns mamma84
    needtobreathe skrev 2011-04-05 15:23:09 följande:
    6 dgr.. ;)
    wohooo hur känns det  ?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma