telgebo skrev 2011-04-06 11:53:03 följande:
Man kan blöda som en gris efter en förlossning. Jag trodde jag skulle förblöda första mensen efter min förlossning.
Jag minns inte hur länge jag blödde efter mina förlossningar.
Med MA:t så blödde jag i 12 dagar och sedan fick jag ÄL 2-3 dagar efter jag slutade blöda så cykeln kom igång direkt kan man säga.
Jag har mens i 6 dagar och då blöder jag rikligt dag 2 och 3 och så har jag ÄL runt dag 15 och en lutelafas på 13 dagar, har bra koll då jag tempat så länge.
men avslag har du väl inte om du har mens.
Ang att du kissar, hungrig och trött så kan man ju må så, det är helt normalt. När jag inte varit gravid har jag känt ökad hunger och varit dödstrött dagarna vid mens.
Denna gång så började jag kissa som en galning 2-3 dagar efter ÄL och så började brösten ömma som tusan ca 1 vecka efter ÄL, jag trodde inte eller jag vågade inte hoppas för mycket men jag köpte ett test mest för att slippa gå runt och inbilla mig och fick ju ett tydligt plus på en gång innan kontrollstrecket ens var framme.
Men har du haft oskyddat då? Om du är orolig så får du väl ta ett test så du vet?
Som du säger att du blödde 2-3 dagar det gör ajg med men nu blödde jag alla 5 dagar kraftigt och det har jag inte gjort innan

jag blödde och blödde och fick byta binda styp i ett det var jätte jobbigt kunde inte gå så fort jag gick blödde jag allt direkt.
Nej avslag har jag innan och efter mens men nu kom den ca 1 vecka efter och var 1 vecka längre än den brukar vara
Vi har ingen skydd men vi försöker inte häller så fort det går för honom tar han den ut men det hjälper ju inte
Få se när mensen kommer tillbaks igen borde komma dessa dagar.