needtobreathe skrev 2011-04-01 19:47:38 följande:
Hohooo tjejer!
Ja härinne vare dött.. har inte hängt me så bra senaste dagarna, fullt upp me o fixa. Men nu är de mesta faktiskt klart, på riktigt ;) Bara väskorna som ska packas till BB :) Men de tar ja nästa vecka. Har dammsugit, tvättat, plockat o skurat golven FÖR HAND idag.. hahaha! Snacka om seriös tjej.. rent blev de iallafall! ;) Och ont fick jag.. så nu har ja suttit i badkaret i 2,5 timme för o inte ha lika ont, haha. Jaja, nu ska vi iväg för middag me C's polare, sen hem o sova. Nästa helg blir toklugn, måste ladda upp för måndagen så ja har krafter. Så "sista helgen" vi flänger runt nu sa vi, vilan behövs sen.
Köpte nytt spjälsängsskydd igår, hade ett vitt men jag avskydde det, så blev ett svart ;) Sängmobil är inköpt också, blev en fisher price rainforest, ganska söt. Inte den ja ville ha men den fanns ingenstans tyvärr, men de här får duga.
Ang babyskyddet.. vi ska inte montera de i bilen, känns ganska onödigt då de ändå ska me in på BB sen liksom för o plocka me Devin hem ;) Så de står på balkongen nu redo o tas me bara. Skönt att alla bitar fallit på plats nu iallafall, me rensning, plock o fix osv. Ska ta lite bilder i helgen så ni får se hur FINT de faktiskt är här hemma nu!
Ha en bra helg tjejer! Jag är nog ganska off nu sista veckan, ska sova när jag behöver, plugga de sista o sådär.. men kikar in så ja har lite koll på er iallafall ;) Och berättar självklart om de händer ngt!
Ta hand om er sålänge, och justja.. kommer nog finnas på bloggen ibland, nog mer där än här trorjag;
ourlittlemiracle.blogg.se - där kan ni följa om de händer ngt.
Kram!!
Kommer ju att sakna dig massor gumman.
Hoppasdu skundar dig dig tillbaks sen gummsi och stort lycka till med allt du e bra mamma redan nu