Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Ni med lugna bebisar ni ska inte oroa er jag lovar visst är det jobbigt och man blir orolig och nervös men barn sover just nu mer än man igentligen tror.
    Elias var jätte jätte lugn veckorna omkring 30-34 ca och jag blev jätte rädd.
    Man har hört så mkt men när jag pratade med mvc så sa dom att bebisar sover mkt för att bli piggare sen när det börjar bli dags.
    Men om ni e orolig ska ni givetviss kolla upp det.

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    kajsalisa skrev 2011-03-31 11:02:04 följande:
    För er som inte redan har sett dessa bedårande tvillingpojkar så rekommenderar jag att ni klickar på länken nedan. Ljudet på datorn måste vara på...
    Funkar inte länken så kopiera den och klistra in i webläsaren.

video.se.msn.com/watch/video/twin-babies-have...
    Hahaha da da da da daaaa dadada
  • 3 barns mamma84

1 år på bloggen igår när jag läste den var det igår jag krånglade med mina äl tester och fick stegring hela tiden

6 apil fick jag mitt första + så åååh det var ju inte så länge sen
    E så sugen men,men jag har ju min bebis hos mig
    Tänk 1 års sen jag började blogga haha coolt

Nu sitter jag här och barnen sover och elias gungar och studsar på sin babysitter och tittar på tecknat och jag läser och skriver Snart dags att ta upp barnen oxå.
    Morgon kaffe hmmm näh det gick inte den blev vattning så jag fick inte i mig den.
    Så man ska inte koka kaffe om man inte är morgonpigg haha

• 3 barns mamma84
    needtobreathe skrev 2011-04-01 19:47:38 följande:
    Hohooo tjejer!

Ja härinne vare dött.. har inte hängt me så bra senaste dagarna, fullt upp me o fixa. Men nu är de mesta faktiskt klart, på riktigt ;) Bara väskorna som ska packas till BB :) Men de tar ja nästa vecka. Har dammsugit, tvättat, plockat o skurat golven FÖR HAND idag.. hahaha! Snacka om seriös tjej.. rent blev de iallafall! ;) Och ont fick jag.. så nu har ja suttit i badkaret i 2,5 timme för o inte ha lika ont, haha. Jaja, nu ska vi iväg för middag me C's polare, sen hem o sova. Nästa helg blir toklugn, måste ladda upp för måndagen så ja har krafter. Så "sista helgen" vi flänger runt nu sa vi, vilan behövs sen.

Köpte nytt spjälsängsskydd igår, hade ett vitt men jag avskydde det, så blev ett svart ;) Sängmobil är inköpt också, blev en fisher price rainforest, ganska söt. Inte den ja ville ha men den fanns ingenstans tyvärr, men de här får duga.

Ang babyskyddet.. vi ska inte montera de i bilen, känns ganska onödigt då de ändå ska me in på BB sen liksom för o plocka me Devin hem ;) Så de står på balkongen nu redo o tas me bara. Skönt att alla bitar fallit på plats nu iallafall, me rensning, plock o fix osv. Ska ta lite bilder i helgen så ni får se hur FINT de faktiskt är här hemma nu!

Ha en bra helg tjejer! Jag är nog ganska off nu sista veckan, ska sova när jag behöver, plugga de sista o sådär.. men kikar in så ja har lite koll på er iallafall ;) Och berättar självklart om de händer ngt!

Ta hand om er sålänge, och justja.. kommer nog finnas på bloggen ibland, nog mer där än här trorjag; ourlittlemiracle.blogg.se - där kan ni följa om de händer ngt.

Kram!!
    Kommer ju att sakna dig massor gumman.
    Hoppasdu skundar dig dig tillbaks sen gummsi och stort lycka till med allt du e bra mamma redan nuHjärta
  • 3 barns mamma84
    MCT79 skrev 2011-04-01 20:51:44 följande:
    Jag mår jättedåligt i skallen... begriper inte ens hur jag ska orka försöka igen.. De andra missfallen tog jag rätt "lätt" på.. men jag tror allt kom ifatt mig nu... å jag sörjer hela förra året... :´(
    Men jag reser mig säkert igen... låter det få ta den tid det behöver nu bara..

Nu ska jag bara knapra min antibiotika, låta själen läka och ta hand om mig och Anders.

Msn ska jag komma ihåg.. har en post-it lapp här som det står "msn" på..haha.
    Varför anmäler du inte dom det borde du banne mig göra.
    Detta dom har gjort och sagt är helt FEL gumman.
    Mitt hjärta gråter när du har det så jobbigt nuGråterååh gumman jag vill bara krama om dig (hårt) och torka bort dina tårar.
  • 3 barns mamma84
    Cat79 skrev 2011-04-02 08:38:49 följande:
    Idag är det Lovis dopdag och jag hoppas allt kommer att gå bra. Lite nervös är man allt....
    ååh vad roligt en minne för livet ta massa massa kort och stort lycka till
  • 3 barns mamma84

GISSA hur varmt vi hade idag jag säger bara folk gick runt utan jacka och långärmade och svettades hahaha och vi grillade idag för första gången och satt ute och åt
    Gissa jag säger bara ni kommer inte kunna gissa rätt

• 3 barns mamma84

Så här varmt har det inte varit på en april månad sen 2002

• 3 barns mamma84
    Evve81 skrev 2011-04-02 21:30:18 följande:
    MCT: Det verkar vara olika över när man får råd att försöka igen. Vi fick rådet att vänta en mens för om det skulle finnas något kvar skulle det komma ut då och inte vara till hinder för en ny graviditet! Jag testade aldrig när testet blev negativt så jag vet inteOj 15 grader kanske men det känns ju väldigt varmt för att vara 2 april...... vi har typ +2

Jag har fynbdat på bytardagen idag både till mina stora och till bebis. Märkeskläder som ser nya ut för 10 kr st. Jag kanske borde sälja det på tradera för då skulle jag tjäna en hacka tror jag!
    Haha 15 hmm långt ifrån gumman..
    Våran temp och nyketerna gav 22 grader utan skugga fattar du då 22 grader det var VARMT!!
  • 3 barns mamma84
    gemigsinnesro skrev 2011-04-02 22:10:15 följande:
    2-barnsmamman: Vi har haft 14 grader varmt här där jag bor så gissar att ni haft  19 grader kanske?
    14 brrr fryser näh gummanhär i dk hade vi idag tänka sig 22 grader det var den varmaste dagen i april månad sen 2002
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma