Plus igen efter mf/ma
HAHAHAHA det är 1 apil
flickor ![]()
HAHAHAHA det är 1 apil
flickor ![]()
Hoppas ni inte blev arga
Näh jag måste faktist vänta några år innan jag byter nick ODD
det skulle vara hämskt jobbigt att vara gravid igen och det skulle inte vara så bra för mig häller just nu.
Märks nog att jag är blondi ![]()
2barnsmamma: . Pratade med Linda bara för några veckor sen. Hur kunde det gå så snabbt...Jag nämner hennes namn för jag vet att hon inte skulle ha ont av det. Satt och grät hela kvällen igår. Tänker på hennes äldste son.Hjärtat blev så tungt. Vi var ensamstående samtidigt och då får man ett lite speciellt band med barnet. Man har ju liksom bara varann. Nä nu kommer tårarna igen. Är så himla amningskänslig just nu. Varför just hon liksom? Så snäll så omtänksam. Himlen är ett bättre ställe att vara på nu när Linda är där. Vem vet hon går nog omkring och fotar lite här och där...tror du inte det? Små änglabarn tror jag hon skulle börja med
Vet du om det finns någon tråd här på FL där man kan skicka en hälsning?

Detta är pinsamt vet ni jag hade så brotom jag var i min lilla bubbla och jag skulle hinna lämna ebba på dagis innan 9 då hon skulle åka taxi med klassen så jag hade brottom.
Jag gick in i affären skulle hämta ut 2 kr till taxi och så hade jag ställt hunden utanför affären som man gör.
När jag kommer ut så hade vi brottom och glömde hunden utanför hahaha GISSA om jag blev förvånad när jag inte tänkte på det innan föräns vi var på ebbas dagis
jag bara ''oj ebba nu glömde vi hunden''
Ebba bara ''mamma du glömde hunden'' vi stannade till och jag lämnade ebba och hämtade hunden igen som sätt där hahaha ![]()