• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Nu är jag typ invalid! Har varit ute med Wilda i höstsolen i två timmar.. Hon sprang runt på tomten och hämtade leksaker att leka med (badboll och andra badleksaker) och så lekte hon med Himler (vår katt).. Själv passade jag på att kratta löv- vi har några st om man säger så.. Och nu kommer jag knappt ur soffan! Har sååå ont i rygg och höft. Nu ska jag nog passa på att vila lite då W sover och jag ska träna styrketräning ikväll!

Men bjuder på en liten bild! 

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Soma: jag ska till Dalarna på onsdag så måste träna ikväll. Så det ska nog funka. Men morgonens pass ställer jag in om det blir samma fina väder som idag

• Mabaja

Pvms: hon skrapas för ma.
    Enda gången jag har haft blodblandade flytningar är när jag varit gravid med Wilda så jag har ingen erfarenhet.

• Mabaja

Pvms: fråga i barntråden annars. :) finns länkat i ts till slutna tråden om du inte redan är med. :)

• Mabaja

Flickanfin: är navelsträngen nåt som kollas på alla rul? Enda gången jag hört nåt om det var när mvc skulle lyssna på hjärtslagen. Då har hon även lyssnat på flödet men aldrig sagt något på varken rul med w eller nu med w2.

• Mabaja

Mct: vi kan sitta med varsin laptop i knät och söka jobb när våra fyra vilddjur springer runt. ;) jag är ju inte så välkommen till mitt jobb och så tänkte jag ju bli klar med min utbildning nån gång. :)

• Mabaja

Mct: Mimmi skulle vara i v 11 när de gifter sig. Och jag har fått för mig att hon var i v 8 förra veckan (kan vara heeeelt ute och cykla självklart). :) så jag tror om två veckor

• Mabaja

Mimmi: jag tycker att det är så fint när det fälls tårar under en vigsel! :) och jag saknar vår dag- det är en fantastisk känsla!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma