• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Apropå dåliga ul-maskiner. När jag var i v 36+6 förra gången kunde inte 2 bm konstatera om huvudet var uppåt eller nedåt så de plockade fram sin gamla ul-apparat! Och de såg... Myrornas krig... Och inte såg man något huvud eller rumpa heller så dagen efter blev jag skickad till Uppsala för att göra ul på bedömningsmottagningen. Haha

• Mabaja

Plutten: Jag ser inte på första... och omgjorda test tror jag inte på så för mig är det tyvärr negativt till man ser "vanligt"... 

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Hur går det mimmi?

Här är man galet trött! :) Wildabus vaknade... 02.40 och vägrade somna om! Eller ja två timmar senare somnade hon efter att Daniel ledsnat ur totalt på att hon bara skrek för att hon INTE ville sova... Men med flaska i mun så zzznarrk! Nu sitter hon i något av rummen och "river". Förhoppningsvis är hon i sitt rum men där är hon ju såklart allra minst. Jag sitter och halvsover i soffan!   

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Såg ni något hjärta slå eller var det för tidigt? Låter ju som att det utvecklar sig bra iaf. :)

• Mabaja

Men ev pulserande är ju jättebra resultat! När vi var in denna gång i 7+4 så såg inte jag något hjärta slå men läkaren sa "det ser nog ut som hjärtat slår". Stort grattis Mimmi! När vi var in med w och hon var 2mm mindre såg vi tydligt hjärtat men så var vi på annat sjukhus med henne! :) skönt att ha ett till vul inbokat ! Och du, njut nu över dagens resultat! :)

• Mabaja

Sitter på gymmet med en kopp te! Har kört ett lugnt och trååååkigt pass på gymmet. Men känner att jag gjorde rätt som inte kör kondition för var ett helvete att ta sig nedför trappen. Haha. Hoppas på att knät mår bättre på lördag så jag kan köra lite zumba!

• Mabaja

Plutten: nu ser även det här blindstyret! Grattis och lycka till!

• Mabaja

Idag ska jag ut och krångla på kommunala vägnät! W och make är hemma och jag ska på endagarsutbildning! Jag avskyr att åka kommunalt. :)

• Mabaja

Mct: haha jag förstår dig! :) och nu har du ju nåt att skylla på IOM tågen som slutar gå ikväll. :)

Mimmi: stort lycka till i eftermiddag!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma