• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Mct din filur. Varför har du 39+6 som bf? Såg i tvillingtråden du skriver i att det bara skiljer en dag mellan våra bf ju men två dagar i hur man räknar då jag har 40+0 som bf. :)

• Mabaja

Mct: nej du skrev att du har bf 27/2 och jag har 26/2 och är i 22+0 idag. :)

• Mabaja

Haha precis. Här i Uppsala län har vi 40+0 som bf och du måste då ha 39+6 som ditt bf.

• Mabaja
    MCT79 skrev 2011-10-23 17:50:15 följande:
    Haha... fan vad sjukt... en länsgräns...
    haha ja... och vi bor typ 7 km ifrån varandra! :) 
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2011-10-23 17:56:00 följande:
    Mmm... oh well enligt rul är det en dag mellan oss! =) Sen lär väl inte BF i sig vara aktuellt för mig.. men man vet ju aldrig..=)
    haha nej jag tror inte det jag heller.. Du kommer få dina i mitten på feb och jag i början på mars! :) Tycker bara att det är så sjukt att vi pricka in typ samma bf även denna gång! haha
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2011-10-23 17:59:27 följande:
    Jaaa! Men den här gången hänger jag med dig! Solig
    japp och sen när vi närmar oss får jag vara avis på dig för att du har dina hos dig! ;) I väntan på att mini ska komma ut! haha
  • Mabaja
    MissT skrev 2011-10-23 19:45:18 följande:
    Mct och Mabaja såg at ni diskuterade BF datum. Där jag bor räknar de olika....Min BM på MVC räknar med BF i v 40+0 vilket gör att jag har brytdagar på torsdagar medan BM på sjukhuset som gjorde mitt RUL räknar med BF som 39+6 vilket gör att brytdagarna ligger på fredagar. En aning förvirrande och knepigt att de räknar olika i samma stad......går efter RUL för det stämmer även med appen här på FL och med hur de räknar på förlossningen.
    haha ja eller hur! Själv kör jag ju på 40+0 eftersom det är det som gäller hos oss! :) 
  • Mabaja

Mct: och här har jag en retsticka som ligger och trycker på min kissblåsa. Pardans låter mycket trevligare!

Alicia: fy vad trist! Beklagar!

• Mabaja

Mimmi: brunt behöver inte betyda tråkigheter! Håller tummarna att ni får se ett tydligt hjärta slå på nästa vul!

• Mabaja

Mimmi: jag hade lite så med wilda. Småblödde lite hela tiden första veckorna men det var mer och tydligare runt mens fram till v 9. Sen var det i v 14 och sista gången på vår bröllopsdag i v 21..

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma