• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79

Jag vaknade med nån slags superenergi och drog igång ett brödbak.... nu väntar jag på andra jäsningen och låt oss bara säga att energin är sluuuuuuuut....  hahah! Kul så länge det varade! :)

I eftermiddag blir det Jensens Böfhus och bio framåt kvällen! Min låtsasfru med Adam Sandlar och Jennifer Aniston står på tapeten!

nu jeklar...
  • 3 barns mamma84
    Sofy:
    åh gumman du är hemma igen haha jag höl på att pissa ner mig av garv när du skriver att du ville ta benen på ryggen och springa där ifrån så kände jag också när jag väntade Ebba och då var jag öppen 4 cm haha och i huddinge sjukhus Till och med rum nummret kommer jag ihåg haha men skit vad härligt det var.
    Så nu var det bara vänta och se eller ?
    Om du är öppen 1 cm och mogen tapp så är det denna månad troligtviss då han kommer till er Soligom allt stämmer kommer han nästa vecka som jag skrevTungan ute

Pms:
    Snyggt namn och välkommen till kaoset men det borde bli lugnt snart hoppas jag

Påväg:
    Gumman åååååh gumman har saknat dig haha härligt att du kom till oss igen

Häre  jag bara förskyld jag Elias och Amadeus man bara WOOOOHOOO not!!! han bara skriker och gråter och sambon ville ha sex kl 5 på morgonen !!! jahopp men visst kan inte säga att det inte var skönt men iaf jag skulle ju sova!!
    Nu äntligen sover Elias la honom på magen då han sover bättre då.
    Åh mammas pojk han är snorig hostar och så lessen så tårarna rinner ner från hans kind
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Telgebo:Tack att du anmälde mig något annat du ville ? Tungan ute
  • Moderator
    Nu räcker det damer!
    Diskutera det ni hade tänkt att göra i tråden och låt bli att bråka med varandra.
    Alla kan inte älska varandra i en tråd men man väljer alltid själv hur man bemöter andra.
    Går någon till personangrepp så anmäl men låt bli att späda på bråket själv!
    /Moderator

Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
  • maria204

Härliga lördagsmorgon! Solen skiner och efter en vecka emd sjuka barn ska vi ge oss ut i pulkapacken. Pulka, grillad korv, varm choklad och hela rubbet. Problemet är vad jag ska ha på mig! Nu när jag väntar tredje barnet är magen mycket större än den varit tidigare, och jag kommer inte i mina termobrallor... Jag klagar inte. Tänker inte göra det heller. Varje gång jag känner en spark så får jag lyckokänslor. Igår klappade äldste pojken på magen och då började bebisen sparka tillbaka. Myyyyys!

Välkommen hit PMS! Vi håller tummarna för att det går vägen den här gången!

Det verkar lugnt i tråden annars. Lite för lugnt? Någon som har åkt in under natten? 

• MCT79
    maria204 skrev 2011-03-05 09:34:21 följande:
    Härliga lördagsmorgon! Solen skiner och efter en vecka emd sjuka barn ska vi ge oss ut i pulkapacken. Pulka, grillad korv, varm choklad och hela rubbet. Problemet är vad jag ska ha på mig! Nu när jag väntar tredje barnet är magen mycket större än den varit tidigare, och jag kommer inte i mina termobrallor... Jag klagar inte. Tänker inte göra det heller. Varje gång jag känner en spark så får jag lyckokänslor. Igår klappade äldste pojken på magen och då började bebisen sparka tillbaka. Myyyyys!

Välkommen hit PMS! Vi håller tummarna för att det går vägen den här gången!

Det verkar lugnt i tråden annars. Lite för lugnt? Någon som har åkt in under natten? 
    Ja jag reagerade också på att det är lugnt.... *dramatisk musik*
    nu jeklar...
  • Evve81

MCT: Jag känner igen mig!

Maria: Låter osm en härlig dag. Vilken vecka är du i nu?

Vi är ju fortfarande sjuka har varit i en vecka dessutom verkar ju sambon vara smittad. Tur han har semester till veckan så han kan pigga på sig...... Så vi blir ju inne dag därför ska jag ENSAM åka på stan. Ska bli skönt jag skulle ju åka igår men då var ju hela familjen med så det blir ju itne samma!

• maria204
    Evve81 skrev 2011-03-05 09:40:22 följande:
    MCT: Jag känner igen mig!

Maria: Låter osm en härlig dag. Vilken vecka är du i nu?

Vi är ju fortfarande sjuka har varit i en vecka dessutom verkar ju sambon vara smittad. Tur han har semester till veckan så han kan pigga på sig...... Så vi blir ju inne dag därför ska jag ENSAM åka på stan. Ska bli skönt jag skulle ju åka igår men då var ju hela familjen med så det blir ju itne samma!
    Jag är i v. 22. Tiden börjar gå fort nu!

Åh vad skönt det låter att gå på stan ensam. Jag kommer att ha fullt upp hela helgen. Har en hög med uppsatser att rätta och en mängd omdömen att skriva. Baksidan med läraryrket... 
  • 3 barns mamma84
    Undrade också var alla tagit vägen.

Här skiner solen YESS underbart tänk det är så varmt om ryggen när man sitter mot fönstret på soffan
    Idag ska jag ut på terassen och njuta detta härliga väder
  • 3 barns mamma84
    maria204 skrev 2011-03-05 09:44:17 följande:
    Jag är i v. 22. Tiden börjar gå fort nu!

Åh vad skönt det låter att gå på stan ensam. Jag kommer att ha fullt upp hela helgen. Har en hög med uppsatser att rätta och en mängd omdömen att skriva. Baksidan med läraryrket... 
    V 22 ja det kan inte bli bättre eller JO förlossningen senSolig
    Är det Pojke eller Flicka ?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma