• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • färnik

Gisses vad det skrivits i tråden sedan jag var innte vid lunch... Tyvär består ju 2/3 av tjafs, förbaskat tråkigt! Jag har nu TVINGAT mig själv att inte svara på tjafsinläggen, även om det rycker i fingrarna på mig... Kan väl rekomendera er andra att göra det samma, så måste ju tjafset rimligtvis självdö? Vore väldigt trist om tråden låstes pga de här fåneerna!

sofy:   

Du skulle bara VÅGA föda nu!!! Kom ihåg vad du har lovat, jag (m.fl.) ska faktiskt få ut våra små före dig!!! =)

Skämt å sido, hoppas allt går bra för dig, och att Devin stannar där inne ett tag till. V 33-34 är i tidigaste laget alltså... Ser fram emot uppdatering om let, vet inte om jag vågar lämna datorn ikväll!?! =)

• färnik

På tal om intimrakning,.... Oskyldig

Jag fattar verkligen inte hur man ska lyckas utan att bli omskuren på kuppen. Spegel hjälper dessvärre inte mig, jag ser ju inte ens spegeln under den här kalaskulan! ha ha!

• Mabaja
    färnik skrev 2011-03-04 20:55:48 följande:

Jag fattar verkligen inte hur man ska lyckas utan att bli omskuren på kuppen. Spegel hjälper dessvärre inte mig, jag ser ju inte ens spegeln under den här kalaskulan! ha ha!
    var därför jag låg ner i badkaret, då låg ju magen något mer på sidorna än rätt på... så använde jag spegeln.. och jag har en ganska stor spegel.. haha... de små funkade inte... :)
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • LittleJunia
    Mamma till W skrev 2011-03-04 20:58:42 följande:
    var därför jag låg ner i badkaret, då låg ju magen något mer på sidorna än rätt på... så använde jag spegeln.. och jag har en ganska stor spegel.. haha... de små funkade inte... :)
    Sånt får sambon sköta på mig
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110401(¯`°?.¸ ღ♥ ♥+
  • kajsalisa
    färnik skrev 2011-03-04 20:55:48 följande:

Haha. Sista tiden använde jag trimmer för att få bort "det värsta" och sen trixade lite på känn med rakhyveln. Spegel var det ju inte tal om och mannen var livrädd för att hjälpa till, mesproppen... ;)
  • färnik
    Mamma till W skrev 2011-03-04 20:58:42 följande:
    var därför jag låg ner i badkaret, då låg ju magen något mer på sidorna än rätt på...
    Mmm, så gjorde jag när jag väntade första barnet och vi hade ett badkar. Nu har vi bara ett ytte-pytte-liten dusch, jag får nästan backa in. Skrattande

Fast jag tog faktiskt bort rubbet för ett par veckor sedan, med hårborttagningskräm (som jag förstås inte heller såg hur jag placerade, så det blev lite... svidigt, sasOskyldig) Då håller det sig iaf kort och skapligt fräscht till förlossningen tänkte jag, ingen urskog åtminstone... Flört
  • kajsalisa

Asså shit va jag svullar. Chips, godis och läsk. Det måste bli slut på det här. Har noll karaktär och var tvungen att ställa in godisskålen i ett skåp precis för att inte fortsätta äta...
    Nån som är sugen på en till historia? Ett blondinskämt kanske? (don't worry, jag är också blondin)

• färnik
    kajsalisa skrev 2011-03-04 21:17:12 följande:
    Haha. Sista tiden använde jag trimmer för att få bort "det värsta" och sen trixade lite på känn med rakhyveln. Spegel var det ju inte tal om och mannen var livrädd för att hjälpa till, mesproppen... ;)
    Trimmerna känns ännu farligare, som sagt, rädslan för att bli omskuren är stor här! Tungan ute Min man vill inte heller hjälpa till, av ngn konstig anledning. Annars är han minsan inte rädd för mina nedre regioner! Oskyldig
  • Smålands jänta i storstaden

Hemma efter bowling! gick ju super, inget klot kvar på handen dock då verkar bowlingen ha verkan på mina förvärkar som är kraftigare och tätare! Men om de har någon verkan får vi se! Kanske blir så att jag hälsar på Sofy inatt? Fast utan bowlingskor eller rött klot!

Till er som har barn sen innan/mabaja/kajsalisa eller ni nyblivna mammor: blev ni kissiga när ni ni hade förvärkar?! Trycker lixom på i kisseblåsan när de är som hårdast, kan inte stå upp och får svårt att handas normalt...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma