• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • maria204
    needtobreathe skrev 2011-03-04 21:39:58 följande:
    Haha, ja - jag sa ju också det ;)

Jodå, man kan gå öppen läänge utan att de händer mer ;) Så de hoppas vi på!
    Herregud Sofy. Nu beordrar jag dig soffläge i minst fyra veckor! Köp en bra serie på dvd och slappna av!!
  • Mabaja
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 21:44:07 följande:
    Mabaja, lustgasen ska jag oxå på! Snaaart! En jäkla tur jag surfar via mobilen, ni får följa med mig på toa ooooofta nu! :-0
    går vattnet nu? =)
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • needtobreathe
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 21:40:37 följande:
    Sofy: skönt att höra från dig! Men konstigt att du inte fick bricanyl? Och lyssna nu på läkarna! Lägg dig ner och be Charlie fixa allt! Han kanske får köpa superlim och klistra fast dig i soffan?

Fullt på huddinge? Hmmmm då får det se till att lugna ner sig nu, för huddinge har jag bestämt mig för att föda på, annars får det vara!
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 21:41:56 följande:
    Missade och fråga sofy, gjorde de VUL? Är du öppen inneifrån eller var det vid gyn undersökning de kände hur öppen du var?
    Hahaha, superlim? Nä de funkar inte på mig ;) Men idag e ja så trött så idag blire lugnt.. o jag springer ju inte runt såå mycke i vanliga fall heller!

Näe vet inte om de va FULLT så, men de kom massa folk hela tiden o BM stressade runt o sa "Förlåt för du fått vänta, de är kaos här.." men du får nog plats! ;) In me dig nuu!!! Eller inatt iallafall!

Inget VUL eller UL, gynundersökning  o då kände hon me "fingerblomman" eller va de hette..?

Imorn 33+0.. så om 1v stoppar dom ju inte om de drar igång, hon sa att me såhär oregelbundna kan man gå länge så ja litar på de ;) Jag ska gå till 36+0 iallafall! Sådeså! :)
  • MCT79

Mycket mentala bilder här ikväll!! Skrattar massor! Tack tjejer!

Mabaja nu har jag kramats lite med sambon, ingen rödlök! Men det dåligt samvetet han har kommer jag kunna rida på flera dar...  Oskyldig

Sofy, lyssna nu på läkarna och ta det lite lugnt!! (fast jag har svårt att få upp en mental bild av dig liggandes på soffan.... faktiskt.. ;)  )

Smålandsjänta, spännande Hoppas det drar igång för dig! Med eller utan bowlingklot! ;)

nu jeklar...
  • Mabaja
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 21:48:33 följande:
    Nopp inget vatten, om man säger så att det är inte det hålet.... Men faan så länge till kan det ju inte dröja innan han kommer min mage pallar inte mer skitande nu!
    haha, börjar du få skavsår?
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-03-04 21:48:19 följande:
    sofy: det blir nog ingen aprilbebis för dig... devin har bråttom!
    Hahaha ja läste Devil... ;) Kanske de han ska heta!! :D Nejrå han har koppel på sig.. om 3v tidigast!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma