• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 21:32:52 följande:
    Mabaja; nr 2 finns det inget innehåll för, redan varit så många gånger idag att det saknas fingrar att räkna på! Klocka dom har jag inte haft en tanke på men kanske ska börja snart? Fick sån avsmak för att klocka dom när jag åkte fram och tillbaka till FL för många veckor sedan. Fortsätter dom drar jag nog upp appen för att klocka...
    då får vi hoppas på att vattnet går snart!

Snälla Småland, kan du inte åka in med knullrufs och byxorna i knävecken? HAHA... Vilka fina bilder det målas upp här i tråden! Gash, det har gjort min kväll!
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • kajsalisa

Näe hörrni, nu börjar sonen bli kinkig, så det är dags för blöjbyte och pyjamas på innan nattning. Håll er i skinnet nu så ses vi imorgon.

Kram

• needtobreathe

Haha, Smålands.. jag har lämnat överfulla Huddinge för dig nu ;) Kom in en me ambulans som fött där, haha ballt! ;)

CTG registrerade "väldigt oregelbundna värkar" tydligen, vadå värkar? Hah! Äre såhär de känns äre ju ok! ;) Tss. Och Devin mådde som vanligt jääättebra därinne, "Vild bebis du har.." NÄHÄ? Läkaren kom tillslut o kände på tappen som va "Lite mjukare än vanligt och öppen 1 cm" dvs typ ingenting! :) Fick en spruta för lungmognaden om de mot aaaall förmodan skulle dra igång men annars hem med.... SÄNGLÄGE! Ja eller hur.. Ska ringa in igen direkt när de blir värre.. Fick komplimanger iallafall för hur smidig jag var med min lilla mage! Wooooho.. den tackar vi för! :D

• Muffe

Sa ju att du skulle komma hem igen sofy, fast det känns so mdet inte dröjer så länge innan du ligger där om du är öppen 1 cm?!

• needtobreathe
    Muffe skrev 2011-03-04 21:39:02 följande:
    Sa ju att du skulle komma hem igen sofy, fast det känns so mdet inte dröjer så länge innan du ligger där om du är öppen 1 cm?!
    Haha, ja - jag sa ju också det ;)

Jodå, man kan gå öppen läänge utan att de händer mer ;) Så de hoppas vi på!
  • Smålands jänta i storstaden

Sofy: skönt att höra från dig! Men konstigt att du inte fick bricanyl? Och lyssna nu på läkarna! Lägg dig ner och be Charlie fixa allt! Han kanske får köpa superlim och klistra fast dig i soffan?

Fullt på huddinge? Hmmmm då får det se till att lugna ner sig nu, för huddinge har jag bestämt mig för att föda på, annars får det vara!

• Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-03-04 21:36:58 följande:
    Haha, Smålands.. jag har lämnat överfulla Huddinge för dig nu ;) Kom in en me ambulans som fött där, haha ballt! ;)

CTG registrerade "väldigt oregelbundna värkar" tydligen, vadå värkar? Hah! Äre såhär de känns äre ju ok! ;) Tss. Och Devin mådde som vanligt jääättebra därinne, "Vild bebis du har.." NÄHÄ? Läkaren kom tillslut o kände på tappen som va "Lite mjukare än vanligt och öppen 1 cm" dvs typ ingenting! :) Fick en spruta för lungmognaden om de mot aaaall förmodan skulle dra igång men annars hem med.... SÄNGLÄGE! Ja eller hur.. Ska ringa in igen direkt när de blir värre.. Fick komplimanger iallafall för hur smidig jag var med min lilla mage! Wooooho.. den tackar vi för! :D
    Ja då var du igång nu då! Men får hoppas att han vill lugna ner sig lite då din vilding! Du är nog i den där latensfasen! :) Så håll ut, nu kommer han! :)
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 21:37:14 följande:
    Haha nej du mabaja, här hålls byxorna på tills de sliter av mig dom! Men knullruffs kan jag bjuda på
    Tänk själv synen på personalen när du kommer in med byxorna vid knäna och knullrufs! Nog för att de sett det mesta, men lite kul skulle det ju vara... :)

Jag var också så att jag ville ha på mig kläderna så länge som möjligt. När de undersökte mig hade jag kjolen på. Inte ville väl jag blotta mig heller... haha. sen att jag inte vet när trosorna rök är en annan sak.. Lustgasen är borta, puts väck och så gick det alldeles utmärkt att ligga där halvnaken! :)
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma