Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

Känns som jag förlorat min lilla dotter för alltid, känns hopplöst idag. Nån som vet om de bara kan häva ett omhändertagande av barn?

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-11-06 19:35:57 följande:
    Om grunden till att de "tagit" henne är din depression så lär du ju få tillbaka henne när du mår bättre!
    De säger att det beror på det, men det har ju också inkommit orosanmälningar under min graviditet.
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-11-06 20:09:46 följande:
    Det bästa du kan göra är väl att samarbeta med dem? De kan ju inte ha hunnit utreda orosanmälningarna sedan hon föddes? Hon är ju bara lite över 3 veckor...
    Jag vet inte. Den infon jag fick var att de satte de in i en pärm bara och att jag skulle kontakta dom om jag ansåg mig behöva deras hjälp.

Jag är nästan säker på att orosanmälningarna inte är grunden till det hela.
  • telgebo
    Alicia 72 skrev 2011-11-06 20:29:31 följande:
    Telge, oavsett anledning till att de tagit henne så lider jag med dig! Kan inte tänka mig något värre! Var är hon nu? Och hur började det hela, var det du som sökte hjälp pga depressionen? Hoppas allt ordnar sig! Alicia
    Hon är i ett hem, det är en lång historia men jag rek att du följer tråden som jag har på FL om det hela. Jag vill inte skriva om det här då andra kan finna denna och koppla samman.

Jag sökte ingen hjälp, gjorde bara som du sa,

Tack för din omtänksamhet.
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-11-06 21:13:36 följande:
    Telge: Vi har ju känt varandra och jag vet vem du är och hur du har det och jag kan lova dig jag kämpar lika mkt som du efter vår långa samtal i hmm många tim haha typist oss så kommer jag att hjälpa dig att få tillbaks Alice ..
    Jag ska kontakta familjerätten som jag hade en jätte god person och sen ska jag kontakta någon tidning.
    Kan inte lova så mkt men FAN gumman du ska få tillbaks henne snarast.
    Ett bebis kan inte leva utan sin mamma hur länge som hällst hur e det med henne det måste dom tänla tänk att hon sover i en annans hur utan sin mamma utan sin mammas trygghet utan ett varmt famn som hon hade med dig när du födde henne.
    Ett grym orättviss jävla idiot sverige som tar barn ifrån någon utan någon jävla anledning Skrikandes    
    tack för att du vill hjälpa mig.
  • telgebo

På tal om annat: Någon som har en aning om varför man har så jädra ont i underlivet flera veckor efter förlossningen, när man vart besvärsfri . Det känns som det sticks och bränner. Kan det vara stygnen som ger besvär flera veckor efter?

• telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-11-07 00:35:55 följande:
    Kan vara stygnen gumman .
    Jag hade problem med mina men dom sydde fel så jag kan idag känna mina konstigt nog !

Ta alvedon eller panodil ..
    Kan du känna styggnen ?     
    Nä jag vet inte om det är stygnen jag känner, jag vet inte ens var dom sytt om jag ska vara ärlig, vet att BM sydde 5 stygn, det var vad som hon sa.

Jag har inte känt efter var stygnen sitter, vill inte pilla där och känna efter då jag är rädd att dra på mig nån infektion då.
  • telgebo
    Javisst skrev 2011-11-07 19:52:05 följande:
    Flickafin, har du varit på något nytt UL? Några nya besked?

Telgebo, hon är jättesöt!

Åh, önskar jag kunde sova bort alla timmar fram tills torsdagens VUL...!
    Tack, hon är världens sötaste bebis.
  • telgebo

Odd: Vad sysslar du med? Varför nämna mig i en tråd? Vad har jag gjort dig för att du ska behandla mig som skit?

• telgebo

2 barns vad sa du till mig menar du?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma