Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Fy 17 nu blir jag arg!!!!! Det ingår inte henne. Shit vad kommer hända nu??? Jo jag förstår dig kram. Jo tänkte fråga har någon möjlighet till telefon på din dator så jag kan ringa dig via mobil internet mostar inget då.

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ BLOGG mamma84.bloggagratis.se/
  • 3 barns mamma84

Du känner mig jag vill dig inget illa. Maila mig dit nr så ringer jag dig ikväll eller morgon. Du kan lita på mig. Tycker bara din syster är en ragata anmäl henne om hon fortsätter du måste göra ett stopp nu innan de går för långt!!

• 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-05-14 15:02:43 följande:
    Bra

Nu måste jag springa ner till tvättstugan igen.
    Aj Aj inte springa !!
  • 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2011-05-14 20:13:06 följande:
    Men herregud, inte kunna köpa presenter, precis som om alla lever på 10:- innan lön kommer..
    Du skulle kunna trycka upp de i ansikte på henne att inom vissa arbeten så får de lön den 15.e, alla får inte samma datum.
    Här får man sista dagen på månaden hahahahaha
  • 3 barns mamma84

Måste bara fråga flickor.
    Jag har flytningar som är vita och mensvärk inga illamåände eller symtom och tappen är stängd och mjuk.
    Något jag ska oroa mig för kanske mens som kommer ?
    Har inte testat mer än bara ett jävla test så fan fan fan vad ska jag tro ?
    Magen är svullen kan inte änns ta in magen.
    Jag vet varken ut eller in.
    Testet jag gjorde var ju så jävla svag att jag inte änns vågar hoppas så knapp +:et ju

• 3 barns mamma84
    MelikaH skrev 2011-05-14 20:43:38 följande:
    Inte för att jag är så erfaren men de två ggr jag plusade så hade jag krämiga vita flytningar (ursäkta beskrivningen). Det är tyvärr det enda jag kan komma med :)

Hur känner du själv inför detta, vill du ha en liten till?

Söt pojke du har förresten :)

Jag vill ingetligen men igentligen inte (måste jag bestämma mig)Obestämd jag vägrar göra abort och jag hoppas ibland på mens men,men jag e grym mot mig själv.
    Jag tänker på att inte få ha kläder man har på sig inte få röka inte dricka vin när man vill (är ingen alkis och dricker inte häller men Iaf)
    Jag vill ta min utbilning efter mammaledigheten hittat min dröm som Fotograf något jag drömmer om ÄLSKAR att ta bilder)
    Skaffa körkort imon några år hälst innan en bosätter sig i magen.
    Sen vågar jag inte då jag gjort 2 snitt om man SKA hälst vänta 1 år innan + jag alltid får stora barn ''suck'' inte bra för min kropp + alla foggisar man hade och många ggr man svimmade oxå
    Sambon vill ha men INTE just nu ibland säger han oxå nej till fler.
    Men han vet att jag vill ha 5 men okej 4 går oxå

så förklara för mig e du snäll vad vill jag ?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma