Evve81 skrev 2011-05-15 11:56:30 följande:
Telgebo: Grattis till henne!
2barnsmamma: Jag tror att du inte vet vad du vill utan tänker att det blir som det blir.
Vi har varit ute och tvättat bilen (eller maken) så bestämde vi att vi skulle testa hur det funkar med 3 bilbarnstolar i bilen....... Nu testade vi inte med babyskyddet utan den som kommer sedan eftersom vi hade den framme nu. Det enklaste är ju om bebis sitter på en av sidorna och det testade vi först men det går väl men det blir trångt. Så nu har vi testat och sett att det går att ha en bakåtvänd och 2 framåtvända stolar i baksätet om bebis sitter i mitten. Det enda som är svårt är ju att jag och min make inte alls sitter lika när vi kör bil så vi får helt enkelt ställa in sätet efter den som kör mest. Fram till vintern är det jag eftersom maken åker moppe till jobbet men sedan får vi se. Jag hann tänka ÅH NEJ vi måste köpa ny bil men nu drar vi en lättnadens suck att det funkar att ha alla 3 bak!
Ja så är det.
Jag vågar inte hoppas tror jag inbillade mig bara eller ?
Det var ju knapp man kunde se men när jag såg på gravidkalandern så kan jag vara i vecka 3 och då räknar jag med att jag hade blödningarna 26 april som varade i 3 dagar kunde vara mellanblödningar oxå likom.
Och då e jag i vecka 3 bara men om jag räknar från mensens sista dag 14-15 maj så är jag i vecka 5 så jag vet fan inte alltså.
Är gassig i magen fisser som en man hela tiden och kissar men det kan vara inbillning och ömma vårtor men det kan man ha i vilken fall iaf.
Tror nog mensen kommer får hoppas på det faktist jag är INTE redo att bli gravid måste tänka på min kropp nu och inte på min EGO.
Elias är ju bara 5 månader likom.
Och jag vill kunna plugga till det jag vill.
Ja bilbarnstolar och liten bil känner vi igen haha