Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-05-15 00:34:13 följande:
    Min älskade äldsta dotter fyller 5 år idag

Jag är så glad, vi vann semin i torsdags och så kom vi på plats 3 i ESC

Mellika: Ja min syrra är en riktig idiot, hittar inga bättre ord och jag hoppas soc förstår att det bara är en sotis anmälan hon gjort för att jävlas, men jag ska ge igen, har sån jädra lust med det. Hatar verkligen henne och jag ser inte henne som min syrra längre.
    {#emotions_dlg.flower}Grattis till dottern på stora dagen{#emotions_dlg.flower}
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ BLOGG mamma84.bloggagratis.se/
  • 3 barns mamma84
    Evve81 skrev 2011-05-15 11:56:30 följande:
    Telgebo: Grattis till henne!

2barnsmamma: Jag tror att du inte vet vad du vill utan tänker att det blir som det blir.

Vi har varit ute och tvättat bilen (eller maken) så bestämde vi att vi skulle testa hur det funkar med 3 bilbarnstolar i bilen....... Nu testade vi inte med babyskyddet utan den som kommer sedan eftersom vi hade den framme nu. Det enklaste är ju om bebis sitter på en av sidorna och det testade vi först men det går väl men det blir trångt. Så nu har vi testat och sett att det går att ha en bakåtvänd och 2 framåtvända stolar i baksätet om bebis sitter i mitten. Det enda som är svårt är ju att jag och min make inte alls sitter lika när vi kör bil så vi får helt enkelt ställa in sätet efter den som kör mest. Fram till vintern är det jag eftersom maken åker moppe till jobbet men sedan får vi se. Jag hann tänka ÅH NEJ vi måste köpa ny bil men nu drar vi en lättnadens suck att det funkar att ha alla 3 bak!
    Ja så är det.
    Jag vågar inte hoppas tror jag inbillade mig bara eller ?
    Det var ju knapp man kunde se men när jag såg på gravidkalandern så kan jag vara i vecka 3 och då räknar jag med att jag hade blödningarna 26 april som varade i 3 dagar kunde vara mellanblödningar oxå likom.
    Och då e jag i vecka 3 bara men om jag räknar från mensens sista dag 14-15 maj så är jag i vecka 5 så jag vet fan inte alltså.
    Är gassig i magen fisser som en man hela tiden och kissar men det kan vara inbillning och ömma vårtor men det kan man ha i vilken fall iaf.
    Tror nog mensen kommer får hoppas på det faktist jag är INTE redo att bli gravid måste tänka på min kropp nu och inte på min EGO.
    Elias är ju bara 5 månader likom.
    Och jag vill kunna plugga till det jag vill.

Ja bilbarnstolar och liten bil känner vi igen haha
  • 3 barns mamma84

Jag har lånat denna bild men så här såg mitt test ut !!! och jag trodde det var neg men enligt denna tjej som äger denna bild hon ÄR gravid.
  • 3 barns mamma84

Prommis:
    Jag ska vänta nu precis som du säger och se vad som händer.

Telge:
    Jag vet inte när jag har BIM så jag hade sista mens 14-15 mars och det vara varade i vanlig mens dag i 7 dagar.
    Sen i april 26 så kom blod i normal inte mkt alls utan då blev jag lurad till att mensen kom men när jag satte på min bindan så slutade allt och brunt kom som sen oxå slutade likom och allt varade i 3 dagar.
    Så jag vet inte och min mens kommer alltid som den ska likom.
    Så jag vet fan alltså.

• 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-05-15 13:04:58 följande:
    Ja jag vet inte heller vad det kan vara. Men kan det inte vara så då att det tar ett tag innan allt stabiliseras när man nyligen vart gravid och fått barn. Jag vet att min mens krånglade ett bra tag efter mitt första barn. Den hoppade över 2 månader under våren då min son var ca 6 mån.

Ringer du idag förresten?
    Det blir som normal när mensen kommer och hormonerna försvinner när mensen kommer likom.
    Första mens kom som den skulle när E var 2 mån likom sen har allt kommit varje måna som dom skullat.
    Nu väntar jag shit vad jag e nervös.

Ja jag ringer men får inte vara en låg samtal det kostar väldigt mkt.
    Ringer dig snart
  • 3 barns mamma84

Rinde fel kom till någon marisa haha jag ska slå 0046 men det är då mobil jag ringt.
    Hur gör jag då jag ringer 08 ?

• 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-05-15 15:44:02 följande:
    2 barns mamma: Vad kul det var att prata med dig
    Haha visst var det och detsamma

Åh jag lider av huvudvärk nu ska ta panodil.
    Sambon har inte kommit hem än och jag ska snart fundera på att laga mat.
    Få se när dom kommer hem han har varit borta sen kl 07 ca
    Och elias sover och amadeus har sovit och nu så tittar han på tv och filt på
  • 3 barns mamma84

Bvc idag och pojken vår har gått upp han hade läkare 11 april + vaccin och vikt o längd då var han 7,400g och 67cm
    Nu idag väger han 8000g och 67,5cm

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma