3 barns mamma84 skrev 2012-07-12 22:10:05 följande:
Något måste ju det vara men jag snyter mig inte alls känner mig inte sjuk där e ju saken väldigt konstig .
men det går så mkt just nu här så jag skulle inte förvåna mig
Hahaha ja det e ju inte sommar fast man säger det är sommar det är VINTER riktigt kallt väder

men ååh hoppas du får en lösning på vad det är med dig kanske din och min mens e sena av sig bara och vägrar att hälsa på (vi har blivit gammla av oss)
tempen borde ju gå ner vid BIM är det inte så ?
Min vanliga är på 35,4 typ om jag inte mins fel .
men nu e den ju på 36,7 och har varit allt mer uppåt.
Ja väldigt konstigt det du har, men kanske mensen inte kommer om det är en virusinfektion i kroppen, har inte koll på sånt men jag har vart med om att min mens vart skum när jag haft virusinfektion eller vart sjuk, det är som kroppen har fullt upp med det typ.
Nej denna sommar är inget vidare. I stockholm har det inte regnat så mycket som det gjorde i juni på över 100 år, Är så jädra less på vädret men men. Kass vinter leder alltid till skitsommar och kall och snörik vinter till en varm sommar, bara kolla in vintern 2009, 2010 och 2011 och så dessa somrar så säger det allt.
Ja mensen ja, det har löst sig för mig. Jag har fått mens nu, men jag blir galen på att mensen är så hoppig trots P-piller. Ibland kommer den när jag ätit sista raden i kartan i 2 dagar och ibland när jag kommit till piller 5 på sista raden, jag fattar inte det där varför det är olika varenda gång och sedan alla jädra biverkningar kag får utav dom som för jävlig mensvärk från typ dag 7 fram till mens för jag brukar i stort sett aldrig ha mensvärk annars, kan hända ibland att jag får det typ nån timme innan den drar igång.
Nää sedan jag fick mitt sista barn föddes så har jag haft sådan fruktansvärd PMS trots P-piller så jag kanske ska kontakta min BM och ta upp det med henne och kanske byta sort eller vad jag nu ska göra för jag misstänker att det jag har nu är PMDD, typ värsta sortens PMS.
Du hur är dina flytningar? Jag märkte att mina flytningar var annorlunda när jag var gravid och även brösten, men det där nog kanske individuellt och inget säkert att gå efter.