• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Sir Bubbalots mamma

Sofy ring nu! Gah va envis du e;)

• MCT79
    needtobreathe skrev 2011-03-18 17:53:42 följande:
    Hahaha ja justja, så äre ja ;) Ska avvakta o se om de kommer mer.. så ringer ja sen isåfall ;D
    Jag är så jävla olik dig! hahahah!! Slå upp ordet avvakta i en ordbok och se en bild på dig! Slå upp ordet "RING!" å se en bild på mig! hahahahah!
    nu jeklar...
  • needtobreathe
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-18 17:54:09 följande:
    Sofy ring nu! Gah va envis du e;)
    MCT79 skrev 2011-03-18 17:55:28 följande:
    Jag är så jävla olik dig! hahahah!! Slå upp ordet avvakta i en ordbok och se en bild på dig! Slå upp ordet "RING!" å se en bild på mig! hahahahah!
    Hahaha jag är född oxe, dvs envis ;) Man ska inte belasta sjukvården i onödan.. har skrattat gott åt ett par stycken.. bla nageltrång i ambulansen, hahahaha.. o mensvärk.. jaja :D

• sugarrush

Sofy: Du är den envisaste person jag vet. Du är fan mer envis än min sambo och det säger inte lite!!!!

• needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-03-18 18:01:45 följande:
    Sofy: Du är den envisaste person jag vet. Du är fan mer envis än min sambo och det säger inte lite!!!!
    Hahahaha nä ja brukar höra de ;) Envis som en oxe! Skrattande 
  • Sir Bubbalots mamma

Ja men ringa å fråga nåt e juu inte samma som att ringa ambulans för nageltrång!! Såååååå ring å fråga!

• needtobreathe

Jaja tjatmonster! ;) Har ringt nu.. jäkla frågor.. "Har du värkar?" ... öh, "Nää men ja har jätteont i nedre delen av magen + rygg" o blabla. Hon sa att det kan va på g men svårt o säga över telefon, fick komma in om ja ville men ja ville ju avvakta så skulle ringa in igen vid halv 9 för o rapportera. Har kommit lite mer nu iallafall så vi får la seee :)

• maria204

Nu håller jag med alla utom dig, Sofy. Ring för sjutton! Tänk om något skulle vara fel och du inte ringde. Då skulle du aldrig förlåta dig själv. 

Inte min mening att jaga upp dig, men ta det säkra för det osäkra. 

• maria204

Åh vad bra. Du hann först. Bra jobbat!! 

Lycka till!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma