Inlägg från: färnik |Visa alla inlägg
  • färnik

Plus igen efter mf/ma

Ser ni att den ser ut att ha moderkakan som fotölj!? För det är väl moderkakan som är bakom ryggen på den lilla? *okunnig*

Jag hade tänkt fråga om placeringen, men glömde helt av igår. Men nog torde hon ha sagt om den låg dumt till eller i framvägg?

• färnik

Spännande, så de kan göra så också, de där moderkakorna... =)

Räknade efter, och mitt RUL blir inte förän i v 19 enligt senaste bedömningen, sent tycker jag! Obestämd

• färnik

Jag hade tänkt att försöka undvika allt för mkt klädshopping under graviditeten, det är så kort tid man har dem! Försöker satsa på tup tunikor och leggings, som går att använda även utan mage. Tungan ute Synd att jag är både fattig och snål, för det är mihla skoj med grav-kläder som framhäver magen fint. Glad

• färnik
    Längtan efter liten skrev 2010-09-20 07:45:08 följande:
    ang bröst tror jag att jag ALDRIG kommer få uppleva stora goa bröst.. inte ens amningsbröst...
    fick inte det med dottern och har hittills inte fått det heller.
    Inte jag heller. Trots att jag i övrigt är ganska storväxt (lång och 24-25 i BMI), är jag utrustad med ett par små A-kupor. Fcik anorexi i yngre tonåren (och hade problem med det i många år, 7, kanske?) och brösten slutade växa i 13-årsåldern. Mensen försvann också lika fort som den kommit. Mensen fick jag tillbaka när jag blev normalviktig igen, men brösten växte aldrig ngt mer. Obestämd Det finns väl för och nackdelar med det, det är onekligen bekvämt med minibröst, och de lär aldrig kunna hänga så små som de är Flört men visst hade det varit FINT med ngt större som bättre passade till min kropp.

Nåja, när jag varit gravid och ammat har endast mina bröstvårtor vuxit, och gjort det ordentligt därtill, vårtgårdarna ser ut som enorma gelehallon, men resten av brösten är lika små som alltid. Så jag verkar heller aldrig få uppleva stora boobs. Skäms
  • färnik
    Längtan efter liten skrev 2010-09-20 07:24:03 följande:
    sicken söt rackare :D
    Tack! Jag tycker det blev en himla söt, och lite ovanlig bild. Hjärta
  • färnik

Nu ska jag strax till mvc-läkaren, håll tummarna för att han är bra (trots att jag tyvärr hört motsatsen) och att det här är sista timmarna som jag ska spy och må så förbenat dåligt!!!

Var det Happiness eller ngn annan som skev om en vän som fått andra starkare tabletter? Du har inte lust att se om du kan få reda på vad de hette...?

• färnik

Fick inga andra medeciner, fasen. Rynkar på näsan Så nu ärr det fortsatt sådant här mående tydligen. Hur orka?

Lycka till på ultraljudet Längtan!

• färnik

Föresten Längtan, grattis till det lyckade ultraljudet igår! Fina bilder! Stämmer dateringen sedan tidigare ultraljud? jag har ju blivit flyttad några dagar för varje ultraljud...

• färnik

Åh nej, jag beklagar verkligen sugarrush!!! Så fruktansvärt!!! Gråter Vet inte vad jag ska skriva, så hemskt...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma