telgebo skrev 2011-02-22 12:21:58 följande:
Jag skrev före kl 09 att jag bokat tid det svarar ni inte på, men däremot detta att jag känner mig besviken på utebliven respoins det har ni tid att svara på, konstigt.
Okej ni behööver bara garatta andra som bokat tid och hålla tummar för dom, skit i mig jag har så mycket stlöd runtomking mig, pappan vill att jag gör abort alltså noll stöd och andra vet inget så jag harju ingen man som många andra har här . Ursäkat mig dp att jag kanske vill tala om när jag är glad för något. Dka inte göra om misstaget.
Jag har försökt vara ett stöd för dig, svara på dina frågor, peppa när symtomen kommer och går. Men du väljer att inte tro eller ta till dig mycket av det alls utan det jag skriver. När jag skriver att symtomten kan komma och gå och att de har gjort det för mig så säger du att du fick 3+ på CB och att hormonhalten måste vara hög. Jag försökte förklara igen att jag också fått 3+ på CB men att mina symtom ÄNDÅ kommit och gått...
Kan du förstå att man känner sig hjälplös och tillslut inte vet vad man ska svara när allt man säger antingen ignoreras (ja) eller bortförklaras eller inte tros på av tusen olika anledningar?
Jag är också SKITOROLIG.... men jag har ett VAL. JUST NU är jag faktiskt GRAVID och vad som sker NU, om 2 veckor eller i v. 24 eller vid förlossningen kan jag överhuvudtaget inte påverka. Hur mycket jag än oroar mig och vrider och vänder på allt så finns inga garantier för att allt går vägen. Jag bara måste hoppas det.
Jag har varit gravid 4 ggr nu de senaste året. Å så långt gången som jag är nu har jag aldrig varit förut. Jag bara måste hoppas och tro att det tillslut går vägen!
Skulle det skita sig vid nästa VUL ja då får jag ta det DÅ. Men just nu tänker jag vara gravid, drömma och hoppas. Jag önskar du kunde tillåta dig själv göra det också. Det som varit har varit och det var asjobbigt.. Men nu är nu och jag tror man blir lite gladare av att ta vara på nuet mera.
Jag satt på pendeln på vägen hem och tänkte att inuti mig lever just nu en liten liten varelse...just nu... för det är det enda jag faktiskt vet.. Vid nästa vul kanske den inte lever, den kanske slutade finnas strax efter förra vul men det har jag ingen aning om just nu...
JUST NU Telgebo... så lever våra ärtor i magen... å de måste vi tro, annars blir vi GALNA.
Nu kommer jag säga ett par ord som jag normalt hatar..... ryck upp dig! Du är gravid med eller utan symtom, det har ditt gravtest sagt! ! NJUT!!