• MCT79

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-02-28 15:03:15 följande:
    och vem ska gå då? Jag tror jag vet svaret.
    INGEN ska gå...  men snälla snälla Telge...försööök ha lite tillförsikt till det faktum att du ÄR gravid..  Ring och flytta ditt VUL tidigare då?
    Om du är 6+1 idag så kommer de ju se nått! Jag fick ju se hjärtat i 6+0
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-02-28 15:05:07 följande:
    Hahaha, ja de hade han ;) Först va han lugn, sen när ja bara satt kvar i soffan efter samtalet me förlossningen blev han hispig, o tillslut vankade han av och an här o frågade vad som behövdes packas ned. Ja drog bara på mig jackan o sa "Ingenting, ja kommer hem sen" Hahaha! Stackarn! På förlossningen skrattade dom åt mig som va så lugn, o som lämnade Charlie hemma, o som körde in själv.. ;)

Va menar du nu? ;) Brukar män bete sig dumt? Aldrig hört? ;D Hoho! Nerå han e så fin så! Idag ringde han vid 9 o bad mig hämta honom på jobbet, illamående + kallsvettig.. jag va lagom iskall när han hoppade in i bilen, handsprit i högsta hugg o en halsduk för munnen hahahah! Han såg ledsen ut o frågade om ja inte va glad o se honom.. "Nä" väste ja ur mig ;)
    *skrattar mig blååå!!!* I natt vaknade jag av att min sambo spydde!! Å mycket sympatier han fick! "vad gööör du?"  "jag kräks!"   "Du lägger dig väl på soffan sen?!"

hahaha, måste be om ursäkt när han kommer hem! ;)
  • MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-28 15:10:01 följande:
    kommer in senare puss på er och när jag kommer tillbaks hoppas jag det lugnat ner sig här inne.
    Vi alla har haft något som man förlorat men man ska gå vidare PRECIS som havsklippan hon är och kommer att bli min IDOL hon har gått igenom något HÄMSKT OCH JOBBIGT och hon kämpar vidare
    GULD VÄRD Havsklippan !!
    HjärtaHjärta
  • MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-28 15:10:48 följande:
    Du kommer få en smärtsam värk om 3 dagar NU var jag snäll
    Jisses Sofy.. man ska inte ställa frågor man inte vill ha svar på.....

2 barns mamma du kan månne inte se när jag får ur mig nått skitviktigt? ;)
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-02-28 15:15:04 följande:
    Hahaha, va?! Jag vill ju veta ;) Han därinne svarar ju inte.. men imorn äre MARS och dags för TUL igen, o mars har ja sagt är ok att komma..

Hahahaha, jag haaatar spyor! Fiifan. Intog han soffläge sen då? Funderade på att slänga ut min på balkongen men öppnade alla fönster istället moahaha!
    Ja han intog faktiskt soffläge, höll sig borta i morse när jag klev upp och tio i åtta får jag mms med bild på toaletten som var klorinstädad! Flört

Nu tror jag inte det var magsjuka för han mådde bra sen och gick och jobbade så.. :) Vi åt smörgåstårta hos mina föräldrar igår för syrran har fyllt 30... han åt  EN DEL om man säger så... så magen tyckte nog det räckte. ;)
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-02-28 15:17:00 följande:
    Sötfilur vad ju jävlig elak som tyckte det var tänvärt elle rvad hon nu skrev över citet som var att är man negativt så får man oftats gråta mer eller nåt liknande, jag tog det som att jaha bara för att jag är orolig och negativ så komme rjag få gråta mer nästa onsdag när jag får höra det jag redan vet att bebisen är död.

Jag menar att jag har inte så lätt att bara skaffa barn om det går åt helvete, då ska man börja leta donator när en annan bara kan ta sin kille och fixa det.

Ja ni kan ju stötta som ni gör med andra här, men jag är väl inte mycket att stötta då jag är för ny för er och inte lika välkommen i tråden och en i gänget
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-28 15:04:23 följande:
    Du ska INTE hoppa på någon här i denna tråd det ska du inte göra.
    Men varför tro att något händer
    VILL du att något ska hända ??
    Ibland undrar man bara..
    Slappa av och njt för fan kvinna!!
    Vem har jag hoppat på? Så om någon skriver nåt dumt till mig så är den dum och jag den som är dum?
    Ja du varför ska jag tro att jag ska få MA när jag haft det innan? Tänk efter lite så hittar du nog svar.
    Självklart vill jag få MA det är ju därför jag kämpar livet ur mig för att få ett MA det är ju så jädra kul
    Indra på du gör det hos andra här inne också undrar om dom vill ha MA och MF
    Slappna av och njut för fan är ju lätt..hjälper inte och varför abvända svordomar till mignu frågade jag iofs inte dig utan 2 barns mamma och jag vet nog svaret men det kommer väl aldrig erkännas av henne eller nån annan heller.
    Hur vet du att jag är gravid?
    Jag ville boka tidigare med det ville inte kliniken för det var för osäkert att kolla tidigare än v.7+4 där hos dom. Ska nog ringa och avboka för jag kommer inte få nåt barn, känner det på mig precis som förra gången och då fick jag ju MA så det kommer bli samma sak denna gång.
    Citatet om att man får sörja flera ggr om man sörjer i förskott var MITT OCH INGEN ANNANS! Så då är det JAG som är jävligt elak och INTE Sötfilur! Okej????

Sen får jag väl be så himla mycket om ursäkt för att jag svarade på en fråga som inte var riktad till mig. FÖRLÅT.

Jag har lång stubin men nu är den sluuuut...  Så nu ska jag kila och göra nått annat.
  • MCT79

Hellluuuuuuuuuu!!

Jag har en tjockis i magen! 16mm och hjärta som slår!  Woohooo!!

• MCT79

Marlyn: jag är 8+0 idag enlig VUL och 8+1 enligt mensen. :) så det stämde bättre än förra gången !

• MCT79
    telgebo skrev 2011-02-28 22:33:53 följande:
    Funderat mycket idag på att avboka min tid och ge den till nån annan som har större tur än jag för jag är rätt säler på att det är trista besked på g. Tycker ju inte ömheten i brösten borde försvinna nu när jag haft det så länge ända sedan några dagar före bim och dom där gravid flytningarna jag hade har också försvunnit.
    Jag förstår hur du tänker Telgebo.. vid mina andra plus har jag haft massa symtom före plusset med blödningen kom ändå...

Nu minns jag inte vilken dag det var... torsdags? Som jag skrev  att alla mina symtom var borta... på lördagen kom ömma bröst tillbaka... å idag mår jag lite illa igen..  Mitt VUL igår gick jättebra trots att mina symtom är vaga och kommer och går mest hela tiden. Så det verkar inte finnas nått supersamband mellan symtom och hur det går?
    Även om du hade symtom vid din grav som gick bra så är det inte säkert att denna är lika...  Boka inte av ditt VUL! Å några gravidflytningar har jag inte haft alls ännu...
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-03-01 14:49:18 följande:
    Det hoppas jag verkligen, men det som oroar mig 1. dött, 2 Flr tidigt att det inte gåt att att mäta och se  3. hjärtaktivitet

Nu är det 19 timmar kvar nästan exakt. Räknar ner timmarna.
    Ohhh grattis till tidigare VUL!! Jag var 6+3 enligt senaste mens när jag gjorde mitt första VUL, alltså samma som du kommer vara i morrn! Då mätte han mig till 6+0 och jag fick se ett hjärta picka!!

Det kommer gå toppen ska du se!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma