telgebo skrev 2011-02-28 15:17:00 följande:
Sötfilur vad ju jävlig elak som tyckte det var tänvärt elle rvad hon nu skrev över citet som var att är man negativt så får man oftats gråta mer eller nåt liknande, jag tog det som att jaha bara för att jag är orolig och negativ så komme rjag få gråta mer nästa onsdag när jag får höra det jag redan vet att bebisen är död.
Jag menar att jag har inte så lätt att bara skaffa barn om det går åt helvete, då ska man börja leta donator när en annan bara kan ta sin kille och fixa det.
Ja ni kan ju stötta som ni gör med andra här, men jag är väl inte mycket att stötta då jag är för ny för er och inte lika välkommen i tråden och en i gänget
3 barns mamma84 skrev 2011-02-28 15:04:23 följande:
Du ska INTE hoppa på någon här i denna tråd det ska du inte göra.
Men varför tro att något händer
VILL du att något ska hända ??
Ibland undrar man bara..
Slappa av och njt för fan kvinna!!
Vem har jag hoppat på? Så om någon skriver nåt dumt till mig så är den dum och jag den som är dum?
Ja du varför ska jag tro att jag ska få MA när jag haft det innan? Tänk efter lite så hittar du nog svar.
Självklart vill jag få MA det är ju därför jag kämpar livet ur mig för att få ett MA det är ju så jädra kul
Indra på du gör det hos andra här inne också undrar om dom vill ha MA och MF
Slappna av och njut för fan är ju lätt..hjälper inte och varför abvända svordomar till mignu frågade jag iofs inte dig utan 2 barns mamma och jag vet nog svaret men det kommer väl aldrig erkännas av henne eller nån annan heller.
Hur vet du att jag är gravid?
Jag ville boka tidigare med det ville inte kliniken för det var för osäkert att kolla tidigare än v.7+4 där hos dom. Ska nog ringa och avboka för jag kommer inte få nåt barn, känner det på mig precis som förra gången och då fick jag ju MA så det kommer bli samma sak denna gång.
Citatet om att man får sörja flera ggr om man sörjer i förskott var MITT OCH INGEN ANNANS! Så då är det JAG som är jävligt elak och INTE Sötfilur! Okej????
Sen får jag väl be så himla mycket om ursäkt för att jag svarade på en fråga som inte var riktad till mig. FÖRLÅT.
Jag har lång stubin men nu är den sluuuut... Så nu ska jag kila och göra nått annat.