• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Grattis Kajsa!!!!

• MCT79
    Marlyn skrev 2011-02-24 19:57:02 följande:

Jag vet att det är bra med starkare streck och att det betyder att hcg är högre.... men är det egentligen till någon hjälp? Om bebis inte finns längre, kan testet ändå visa starkare.

Nu har jag höjt mina förväntningar igen... kanske inte så smart att ta testet om det nu skulle gå dåligt.

Väntar fortfarande på kommentarer ang. SMURFAR!!!

Jag gillar smurfarna!!
    Ang. testet så kan ju hcg stiga ändå.. det är ju inte fostret i sig som producerar det..
  • MCT79

Men klart du ska vara kvar 2 barns mamma!!! Detsamma gäller Odd och Mabaja och alla andra som fått. Ni är ju guldgruvor av info ju!

• MCT79
    sugarrush skrev 2011-02-25 13:58:32 följande:
    Jadå, bild kommer!
    Måste till jobbet o ladda upp den bara.
    Sitter på Apoteket nu, och sedan ska jag till sjuksköterskan och få en kurs i hur man tar sprutor på sig själv...
    Fan vad jag sjåpar mig! Ber om ursäkt för mitt gnäll....!
    Woohoo!! Det fixar du toppen ska du se! "De é bara å stick!"
  • MCT79
    Frujohansson skrev 2011-02-25 15:10:45 följande:
    Hej, kikar in här, plussade i förrgår efter ett missfall inov
    Välkommen! Å beklagar ditt mf, här kommer du få bra stöd!
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-02-25 15:05:31 följande:
    Tack alla sötingar!
    Här kommer bilden på vårt mirakel!
    OJ wooow.... lite avis jag blir! Jag hoppas jag får se det där om några veckor med...
  • MCT79
    Muffe skrev 2011-02-25 15:12:19 följande:
    sugar, gud så gullig. som en liten nallebjörn. Detta kommer gå bra!!
    Ja eller hur! Som en lite panda nästan! Underbart.. sitter här och blir alldeles blödig...
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-02-25 22:26:31 följande:
    Den här kvällen är spännande! Det är tur att pappa bor trångt för jag är alldeles yr i korken... Har fått ta tag i väggarna ett par ggr och hålla hårt i vagnen när vi var ute och gick. Min syrra tog vagnen inne på Hemköp och då blev jag alldeles jätteyr, kändes som man gick på ålands hav, kändes inte som att golvet var rakt direkt! HAHA

Undra vad det kan bero på? Nån som har en idé??
    Gravid? Oskyldig
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma