• MCT79

Plus igen efter mf/ma

needtobreathe skrev 2011-02-23 13:39:38 följande:
    Hahaha, nu pratar du me hon som hatar att söka vård för minsta lilla ;) Jag tror de här är heeelt normalt (som allt annat vid grav, haha!) o tror därför de tillhör.. tänkte ba om nån som fått barn innan känner igen känslan vid SD eller om de bara är mig de är fel på.. isåfall kanske ja kan överväga att kolla upp det nångång framöver.. ;D
    Ohh men du! Jag såg att de har massor med städgrejor och garderober att rensa på sjukhuset! skynda skynda!!

Flört
  • MCT79
    Muffe skrev 2011-02-23 13:47:51 följande:
    MCT, tror sugar kände något liknade och det är nog normalt, allt är normalt   Tror inte det är foglossning så pass tidigt men vila lite så blir det nog bra ska du se.

Vi kommer nog inte ha barnrum klart när bebis kommer, känns kanske lite dumt när jag tänker efter.... dock har vi ingen plats för det egentlligen!
    Vi har också ett litet hus... bebis får nog bo med oss till en början.. så fixar vi plats sen...=)
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-02-23 13:53:52 följande:
    HAHAHAHAH fantastiskt roligt hurru du ;)

Cool
    Puss! Cool
  • MCT79

Men guuud så mycket fint Färnevik!! Underbara handledsvärmare!!  <3

Havsklippan, du imponerad något enormt på mig. Du måste verkligen vara urstark. Jag hoppas du är tillbaka här snart!!  Kramen!

Ego... mindre trött.. borde vara skönt istället blir jag orolig. Knäpp jag.... Jag...Heter Malin och är 32. Kommer från en liten håla i norduppland och efter några år på olika ställen bor jag nu i ett litet hus i en liten håla i sthlms län. Nära Mabaja och Pancakes. ;)
    Förlovad med min sambo som kommer från Halmstad,. han går just nu under namnet "dansk-jävlen".. ;) Lång historia.
    Fullkomligt modeointresserad som Sofy men gillar trädgård och pyssel... scrappar, fotograferar och..hmm.. jag har nog alltid nått kreativt projekt igång..

• MCT79

Det var lite jobbigt att gå tillbaka och läsa i den där tråden Happi... Hamnade mitt i min kamp mot sjukvården och mitt utomkvedshavandeskap... Jisses vad tiden går... Å nu har jag en räka i magen... Som lever!!

• MCT79
    Evve81 skrev 2011-02-23 19:34:38 följande:
    Safiree: Jag har inte varit med så länge men stort grattis!

Jag har varit och simmat i kväll.Jag har inte tränat på länge och gör det 2-5 gånger i veckan i vanliga fall nu har det ju inte alls gått. Jag har i vanliga fall inte ont i ryggen alls och nu efter simningen har jag sjukt ont i ryggen i svanken. Det strålar i benen och jag har riktigt svårt att gå. Jag känenr mig otroligt stel. Jag hoppas att det är foglossning så det går över sedan det jag funderar på är om jag inte ska simma och röra mig alls eller gör det inget om man rör sig???
    Läste nånstans att man skulle vara försiktig med just bentagen men att simning var bra annars. Kanske simma med "mindre" rörelser" med benen?
  • MCT79

Shit här får man för att man går och lägger sig tidigt!!!  Sofy vad pysslar du med?!?!?  KNIIIIP! ;) Hoppas lille sonen stannar inne liiiite till!

• MCT79

Sofy: skönt att han verkar stanna lite till!!

Ego: alla mina symtom är borta.... Hjälp....

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma