• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

disturbed skrev 2012-01-23 19:47:18 följande:
    Men hurru du fröken! Du har ju vant dig ganska nyligen me en kid o barnvagn va? Äre inte dags o SES då? Vavava? Ja, vi är uttråkade.....
    Jo vi ska ses! Jag kan typ alltid. Utom den här veckan.. haha. ÖF och bm imorgon, jobb på onsdag och lämna tillbaka min militärutrustning på fredag...

Har ni fått något datum om Uppsala?  
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Kollar på Sofias änglar. Jag tokgrinar! ;)

• Mabaja

Jag kan ju berätta dagens höjdare!

Wilda hade bajsat och när jag kände det... spydde jag... Byter blöja och fem min senare... Wilda har bajsat och jag spyr!  

Sen efter det har jag hulkat mest... Ska se om lite käk kan underlätta! Fast troligtvis är nog orsaken TRÖTTHET! W sover ju inte själv längre utan ska ligga på min arm om nätterna! och föreslå att maken ska ta min plats så jag får soffan är bara att glömma!

Imorgon ska jag ut på snuttefiltsjakt! Wihoo- en månad kvar så dags att börja bebisshoppa!    

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Hmm, var har du hittat din sambo? Jag menar- han beställer grejer från Ellos. ;)

Tror det är bra med olika filtar. Får se imorgon när jag ska ut på jakt vad jag hittar! :)

• Mabaja

Tack soma!

Mct, när och hur kommer bebisarna?

Saftmedbulle: hur har det gått?

• Mabaja

Vad sa de mct? Varför boka in ett möte som inte ger något?

För egen del har jag varit till bm nu och mitt hb ligger på... 100! Troligtvis är jag klar med "medicinering" nu.

• Mabaja

Men varför ville han inte ens diskutera andra alternativ, som snitt redan från början? Föra en diskussion skadar ju inte!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma