• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Haha. Apropå dagis. Daniel målade om på ett dagis på Östermalm.

• Mabaja

Och så trycker jag på fel knapp. Han hann jobba i tre dagar, sen sjuk en vecka... Sen jobbade han klart det han skulle göra och sjuk i en vecka. Haha.

• Mabaja

Mct: det är därför man låter saker och ting ligga kvar på golvet! ;)

• Mabaja

Cat: vet inte om det är kräksjuka. Spydde en gång på morgonen och en på kvällen. Idag har jag bara sovit! Stackars Lillfia har fått leka själv nästan hela dagen! Tur att hon gärna gör det utan större protester!

• Mabaja

Tänkte bjuda på en magbild. Bli inte skrämda av ränderna bara!

V. 35+4

Ser ni att magen sjunkit? Har nu rumpan i navelhöjd sen några v tillbaka!

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2012-01-26 21:10:24 följande:
    Fiiiin! Du har ju inte alls så mycket ränder som du sagt!

De syns inte lika mycket när magen är utspänd... däremot när degpaketet är på plats kommer jag gråta!
  • Mabaja

Vi ser lite lika ut. Eller skulle nog om du hade fått gå tiden ut dag och natt med Wilma! Det är så jag försöker tänka, jag vill ju ha barn! Och det här är priset för mig!

• Mabaja

Igårkväll kom mannen hem och berättade "nu har jag köpt manliga nappar (babyblå med moln på) så nu måste det bli en pojke".

• Mabaja

Mct: Jag förstod först när Wilda var tre mån att hon kommer inte försvinna... Innan dess var jag ju bara barnvakt! Hoppas dock på att slippa känna "barnvaktskänslan" den här gången. Nu ska jag bara få in i mitt huvud att jag har en dotter, Wilda... och att jag har barn! haha. Wilda är ju min tjej ju! Min dotter och mitt barn låter fortfarande helt galet i mina öron.. Hon är 15.5 mån nu! haha

• Mabaja

Dag och natt: jag och maken kollar aldrig på tv i samma rum numera för jag bölar bara. Vi kollade film förra veckan och när vi gick och lade oss undrade han om w hällt vatten på hans kudde. Det var bara jag som bölat! ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma