Plus igen efter mf/ma
Odd: trodde faktiskt på ännu bättre resultat. Från 96 till 100. Men det är nog för att biverkningarna var jobbiga. ;)
Odd: trodde faktiskt på ännu bättre resultat. Från 96 till 100. Men det är nog för att biverkningarna var jobbiga. ;)
Mct: det hoppas jag med! Får se om två veckor.
Idag blir det garanterat min sista jobbdag! Tänkte ta nåt ströpass till bf men det funkar inte. Har kramp i benen och måste vila var 50e m ungefär. Tror ni att jag är poppis? Inte ett dugg!
Cat: riktig pestdag! Tur att det inte är standard 8-16 även om jag får betalt de timmarna. :) sitter nu och väntar på en taxi! Sitta gillar jag även om jag har ont i benen. Fick bort måndagens pass så nu blir jag hemma i fortsättningen!
Och där gjorde vinterkräksjukan entré! Wohoo vad roligt!
Tack odd! Bästa är ju att det brukar försvinna snabbt!
Kmw: wilda och Daniel har haft bakvägen! Så är min tur nu! Men tror att min kommer kräkvägen eftersom jag är konstant förstoppad.
Jag är världens tråkigaste mamma idag! Tur att w kan leka på egen hand. Jag mår bra så länge jag ligger ner. Haha. Sitta upp och illamåendet kommer!
Dagochnatt: mådde konstigt igår. Ont i kroppen och började dagen med att spy. På kvällen frös jag och sen när jag borstat tänderna så spydde jag massor.
Nu idag så mår jag inte direkt illa men heller inte bra. Så vet inte om det är vinterkräksjuka eller nå annat.
Skönt mct! Jag har alltid skrutit över att jag aaaaldrig åker på kräksjukan. Sen blev jag gravid med wilda. Och nu åker jag på det två ggr om året. :( var jättekul för ett år sen när w var bebis. Men då var det helg så Daniel tog henne och kom in när det var matdags. :) fast den här gången så får jag rodda själv och huset ser ut därefter (wilda har lekt på egen hand- igår var det städat).