• Cat79

Plus igen efter mf/ma

3 barns mamma84 skrev 2010-12-05 11:27:38 följande:
    3 dagar kvar nu och jag e dunder förskyldSkrikandesvill bli frisk.
    Att vara sjuk var det sista jag ville VARFÖR in i helvette ska man bli sjuk nu ?????
    Det var min marddröm att vara sjuk på ens fölossning !!!!!! fast det är snitt så är det förbannat jobbigare man ska snyta sig med ett öppen sårGråterdet kommer att göra piss ont.
    Det är 3 dagar kvar och förhoppningsvis är du mycket piggare då. Ät mycket c-vitaminer och vila! Sänder över en krya-på-dig-kram
  • Cat79

Toksnippa: Stort grattis till er lille son, jättefint namn ni valt. Skönt att ni alla mår bra. KRAM

Happinnes: Så söta och fina tjejkläder :)

• Cat79

Hipp hipp hurra till Havsklippan idag. Stort grattis! {#emotions_dlg.flower} Lycka till imorgon med, håller tummar och tår.

mallanis: Gjorde VUL fram till v 12 och sen UL

Kajsalisa: Du ligger ju precis som du ska och det är ju helt normalt ang järnvärdet. Imorgon ska jag till BM så då får vi se hur likt vi ligger till??? :) Så nu har ni gått på er sista föräldrargrupp? Vi ska på nästsista imorgon.

Happinsses: Kul att se dig här för uppdatering.

Pancakes: Jag har haft en hel del flytningar till och från så det är helt normalt.

Påvägmotsyskon: Vi får se när du, jag och Kajsalisa blir mammor 2010 el 2011? Spännande...

4 dagar kvar på jobbet...... så skönt!

• Cat79
    kajsalisa skrev 2010-12-06 20:38:45 följande:
    Hahaha, Påväg, förvirringen är total. Hur som helst har jag bf 1 Jan och enligt min app på telefonen är jag på 36+3 idag. 31 december är ju en fredag så jag antar att du borde byta dag på fredagar då?! Skitsamma, bebis blir det ju runt årsskiftet någon gång. Spännande, spännande!!
    Jag och min BM räknar att jag är i v 36+1 idag måndag och har BF 2 jan 2011. Som sagt strunt samma då man får räkna + - 2 veckor innan och efter.
  • Cat79
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-06 22:12:02 följande:

Flickor nu säger jag godnatt och sov gott nu hehe det kommer inte jag göra herregud haha kl 7 ska vi upp i morgon och lämna barnen på dagiset kl 8 och sen ÅKER vi !! puss o kram hör av mig sen jag kommer hem igen

Lycka till! KRAM
  • Cat79

Snart får Mabaja lite mer besök i tråden som fått barn Flört En och en kommer med stormsteg. Hoppas allt är bra med dig och din lilla familj. Kram

• Cat79

Mallanis: 3:e gången gillt och nu ska det gå bra. För mig är det också 3:e gången gillt och nu ska det bli bebis!!!!

Var hos BM idag v 36+1:
    Järnvärde 127 utan tabletter :)
    Blodsocker 6,6
    Blodtryck 120/75
    Bebis hjärtslag 136
    Viktuppgång totalt + 11,5 kg
    S/f-mått 32
    Bebis fixerad!

Känns så skönt att allt visar så bra. Lite likt dig igen Kajsalisa Flört

• Cat79
    Mamma till W skrev 2010-12-07 19:12:15 följande:
    Alltså, borde vi inte göra en sån där liten gissningslista om när bebisarna kommer? Speciellt när det gäller er som ligger så tätt som 31a, 1a och 2a? Ni hade ju en i samband med att Wilda skulle komma! :)
    Jo det hade varit skoj Flört. Har inte riktigt koll på vilka som redan vet kön?
  • Cat79
    kajsalisa skrev 2010-12-08 16:25:31 följande:
    Tvättar bebiskläder... :)
    Det ska jag göra nästa vecka när jag är ledig Glad Så mysigt att vi snart har våra små!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma