• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Här händer det mycket i tråden när man är borta någon dag. Tyvärr både tråkiga och glada nyheter.

Havsklippan: Jag finner inga ord men håller defintiivt hoppet uppe tills det visar helt motsatsen. Hjärta

3 barns mamman 84: Så underbart söt Elias, skönt att allt gått så smidigt! Nu myser du allt.

Härligt med lyckade besök hos BM, UL, VUL!

Odd: Som även några andra skrivit så kommer du alltid med kloka råd, skönt att ha dig här i tråden.

Rontgensyrran: Du är duktig som fxat med allt innan. Jag ska börja nästa vecka då det är ca 3 v kvar till beräknat.
    Ego: Nu är jag LEDIG efter att ha jobbat i 4 år.................... och dunderförkyld! Nästa vecka blir det att boa in sig samt lite julklappshandling. Min sambo jobbar bara 3 pass på 2 veckor så vi får massa egen tid nu innan om inte bebis vill titta ut tidigare. Just nu sitter vi med namnlistor.... så svårt!

Kram på er alla!

• Cat79

Underbara godingar! Säger som ni andra nu längtar man ännu mer efter sin egen bebis!

• Cat79

Var bara tvungen att lägga ut bilder på så fina kläder jag fått från jobbarkompisarna. Jag älskar verkligen VillerValla. Kan inte fatta att min bebis ska ha dessa fina kläder inom kort.
  • Cat79
    kajsalisa skrev 2010-12-12 17:12:27 följande:
    Underbara bebisbilder tjejer. Å Cat, jag älskar också Villevallas kläder. Färgstarka men ändå ganska könlösa. Me like!! På tal om att boa så har vi satt ihop och bäddat spjälsängen idag. Å nu håller jag på och syr ett bebistäcke man kan ha på golvet och bebistäcke till barnvagnen. Insåg att vi hade både gammalt täcke och lakan vi inte använder, så saxen och symaskinen har åkt fram. Är ju trots allt i v 38 nu. Skulle ju kunna bli när som helst egentligen. Nu ska vi bara hämta skötbord och bilstol hos en vän, sen är vi mer eller mindre klara... :)
    Mysigt att boa in sig. Impad att du syr med :) Överkant för mig. Nu när jag är ledig blir det att bädda, tvätta o s v. Vi ska hämta vagnen i veckan med men det blir åkpåse dit först och täcke längre fram Kanske ska packa BB-väskan alt skriva en lista i veckan. Inte klokt vad nära det är nu Skrattande
  • Cat79

miraclee: Härligt med ditt jobb! Förhoppn.vis slipper du spy olämpligt på jobbet.....
    muffe: Impad av att du med orkar vara igång som miraclee men vad har man för val. Gäller även Färnevik. Hoppas ni snart kan njuta fullt ut.
    Mabaja: Du har inte förträngt dina spyor? Köpt massa fina julklappar till Wilda?
    Havsklippan: Tänker på dig i massor!!!!

Ego: Min första lediga dag, har bestått av rensning av papper, tvättning, matlagning samt en liten vilopaus.
    Imorgon är det sista föräldrargruppen och jag måste gå dit själv då min sambo ej kan komma ifrån jobbet.

Ha det fint tjejer och krya på er ni som har det lite kämpigare än andra. KRAM

• Cat79

Vilken action det är i tråden :)

Mabaja: Vilket fint kort på din prinsessa, så stadig nu och är verkligen en liten tjej!
    Rontgensyrran: Är med nyfiken på de fina bilderna? Har också tagit många bra men kan inte lägga upp dem på famliljeliv? Konstigt format? Oteknisk som man är. Var också på sista föräldrargruppen idag och nu är det snart på riktigt att man själv är mitt uppe i att med förlossning, bebis, amning.....
    Kajsalisa: Sista veckan nu då?
    Smålands jänta: Skönt att du tittar in då och då men tycker synd om dig ang sängläget men vad gör man inte för bebis.
    Bjornis: Som sagt inte länge tills din tur.... inga känningar ännu?

Angående amningsbehå så köpte jag två stycken i Ullared och får se hur dem är annars får jag titta efter annat, så svårt att veta hur stora tuttar men få.

Hoppas alla får en härlig tisdag. KRAM

• Cat79
    färnik skrev 2010-12-14 13:18:05 följande:
    Föresten, idag är jag nere på 2-siffrigt! 99 dagar kvar till BF! Glad
    Under 100 dgr nu.... tiden springer iväg!
  • Cat79

rontgensyrran och bjornis: fina bilderna var i era gallerier. tack för tips att göra om korten, ska se om jag klurar ut det för att visa mig med....

• Cat79

Odd och Mabaja: Förstår att julen känns lite tung... Hoppas ni får det bra med de familjemedlemmar ni ska fira med.

Att männen är berusade känns sådär.... och nu när det börjar närma sig för oss... Min sambo får ta nån öl vid jul men inte mer ifall man måste åka in.

Imorgon ska jag följa med min svägerska på barnvagnsbio :) Tror jag som gravid ´får komma in med.

Ha det fint. KRAM

• Cat79

Happiness: Vilket fint och ambitiöst julkort du gjort - helt impad. KRAM

Sofy: Stor krya-på-dig KRAM

Odd: Hoppas ni kan prata ut idag du och din sambo

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma