Inlägg från: plutten02 |Visa alla inlägg
  • plutten02

Plus igen efter mf/ma

Dag och natt skrev 2012-06-16 10:59:58 följande:
    Åh vad kul plutten, nu kanske det har hänt något senaste dygnet?! Glad
    Nä idag är ALLT borta, verkligen allt. Glad
  • plutten02
    Dag och natt skrev 2012-06-16 16:42:34 följande:
    Nämen vilken envis liten unge du har
    ja verkligen. Nu har jag dammsugit och skurat hela lägenheten. Något måste väl dra igång skiten
  • plutten02
    Odetta skrev 2012-06-18 19:29:20 följande:
    Nu har plutten varit tyst...hoppas hon snusar bebis
    Nä har bara inte varit vid datorn idag... Ingen bebis här ännu. Var ute och gick en sväng förut och mycket SD och molverk i nedre delen.

38+5 i morgonGlad
  • plutten02

Blir nog ingen bebis innan BF iallefall... Ska till BM på torsdag då jag går in i vecka 40 Glad

• plutten02

Idag mina vänner vaknade jag vid 8 av lite små SKIT värkar. Sitter nedre delen av magen och kommar lite när dom vill. Glad Inget som man kan klocka.

Men man får se under dagen om dom byter karraktär eller om det bara är kraftiga förvärkar som ska pågå ett par veckor Glad

• plutten02

Efter jag skrev mitt inlägg så har allt varit hur lugnt som helst. Det var nog bara en falsk latensfas

• plutten02

Inga tecken fortfarande på att bebis vill komma ut. Mensverken fortsatte lite igår eftermiddag kväll men sen inget mer. Idag har jag mer som en molandeverk som håller på.

BM i morgon Då vecka 40, 39+0

• plutten02

Allt var bra hos bm igår. Blodtryck 110/65 och hjärtslag 144. Ska dit på tisdag igen då ska hon göra en hinnsvepning . Så bebis kommer kanske åå onsdagen då blir det på bf dagen.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma