Inlägg från: plutten02 |Visa alla inlägg
  • plutten02

Plus igen efter mf/ma

Gudinnan skrev 2013-08-19 10:32:22 följande:
    Plutten: Låter lovande jag håller tummarna att du får ett +
    Jag har inte fått utslag på äl test i helgen och inte efter helgen heller så jag måste ha haft äl tidigare
  • plutten02

Vita tjocka flytningar.... Börjar mer och mer ana att jag kanske kan vara gravid. Men då måste jag haft jävligt tidig ÄL då inga äl test visade plus i helgen när det var dag 14 på söndagen...

Ont o bröstvårtorna och värk nere i magen till och från. Illamående kommer och går.

Så nu är jag på BIM-5. Om mensen ska hålla sina 28 dgr denna gången så ska den komma på söndag.

Men om jag hade äl redan på dag 8 (snoriga flytningar och kort tapp på dag 9) så borde väl gravtest visa + nu på BIM-5

• plutten02
    SmåBustroll skrev 2013-08-27 15:46:13 följande:

Hade äl så tidigt när sisteman blev till!! 10 dagar efter äl fick jag positiv test då. Så du borde ju se något på Bim -5!! Antingen hade du tidig äl, eller så kan ju kroppen försökt ha äl, misslyckats och så bara hoppat över denna gång. Kan ju ske det med...

Men hoppas på första alternativet och att du är gravid
    Gjorde ett test idag BIM-3 men det var minus. Så nu har jag ett kvar som får ligga och vänta om mensen uteblir.
  • plutten02

28 dgr idag sen sista mensens första dag och ingen mens i sikte...

Har ju ett test som ligger. men vet inte om jag vågar offra det i morgon bitti.

• plutten02

gjorde testte igår morse BIM+1 men inget plus. Ingen mens idag heller bim+2.

Första mensen efter förlossningen kom efter 1 år 30 juni... Den andra kom efter 35 dgr... Så nu är det tredje mensen som ska komma... Den kanske också håller 35 dgr... Då ska den komma nu på söndag.

• plutten02

Mensen kom denna mpnaden på dag 33. Så den närmar sig 28 dgr iallefall. Så nästa gång kanske den är regelbunden. Så jobbigt när den inte är som den ska.

• plutten02

När vi fick dottern juni 2012 så var min mens borta ett helt år och sen kom den... Cykeln har sen varit mellan 31 o 32 dgr... Har försökt att hålla koll på äl men inte lätt då den är så lång... Idag är jag inne på dag 35 och fick detta resultat...

• plutten02
    plutten02 skrev 2013-12-12 05:25:02 följande:
    När vi fick dottern juni 2012 så var min mens borta ett helt år och sen kom den... Cykeln har sen varit mellan 31 o 32 dgr... Har försökt att hålla koll på äl men inte lätt då den är så lång... Idag är jag inne på dag 35 och fick detta resultat...

Verkade inte funka att ladda upp bild genom mobil
  • plutten02

Så har nada koll på hur långt gången jag är...Sista mens första dag var 7 november

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma