• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84

Jag Orkar inte bli provoserad av henne hon vill bara trycka net mig hela tiden. Om du läser så ser du att det va hon som hoppade på mig.

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ BLOGG mamma84.bloggagratis.se/
  • 3 barns mamma84

Tack gumsi jag berättade för Smbon nyss men nu ser vi hur de blir. Känns tufft men jag e glad o rädd. Ska man klara detta?

• Evve81
    3 barns mamma84 skrev 2011-05-13 21:02:42 följande:
    Tack gumsi jag berättade för Smbon nyss men nu ser vi hur de blir. Känns tufft men jag e glad o rädd. Ska man klara detta?
    Klart ni fixar det! Det är någon mening med allt som händer! Vad sa sambon?!

maria: Klart du ska lyssna på kroppen!

EGO: MIn bebis känns som att den är uppe i revbenen och sparkar rejält. Jätteskönt eller kanske inte. Det är ju ett antal veckor kvar till magen sjunker. Men eftersom det är vårt sista barn så försöker jag njuta så mycket det går även om det inte alltid är så lätt...... Har fått papper från försäkringskassan som jobbet ska fylla i om lön och så. Jag har ju fått höra att jag har skyddat min SGI sedan sonen var bebis från försäkringskassan men man vet ju aldrig....... Vore ju verkligen skoj att få föräldrapenning på en 70% lön....
  • PåvägMotSyskon

nej men vad är det jag läser!!! Grattis 2barnsmamma =)) hoppas testet blir starkare nu bara..

FY va ja e avis  

Kan man tempa sig på skoj för o se om man har  äl i rullning? annars vet man ju inte det..

haft skumma flytn, kanske sammanlagt 5 gånger totalt som de varit 1 natt/lite morgon som vatten rinnande, tror fasen de droppar/kissar på mig.... å de e INTE kiss, utan flytn.. obehagligt jobigt just då.. men frågan är Om man måste ha de där sekretet "rå äggvita" för o veta att de e äl på g... för ja har inte haft nå sånt än riktigt....

enda chansen för o bli gravid känns de som är genom o sluta amma o få igång allt.. men ja vill inte heller de då barnen ska få sin amning utav mig... men man är bra sugen... fast vi får väl se. it takes too to tango

• 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2011-05-13 22:19:01 följande:

nej men vad är det jag läser!!! Grattis 2barnsmamma =)) hoppas testet blir starkare nu bara..

FY va ja e avis  

Kan man tempa sig på skoj för o se om man har  äl i rullning? annars vet man ju inte det..

haft skumma flytn, kanske sammanlagt 5 gånger totalt som de varit 1 natt/lite morgon som vatten rinnande, tror fasen de droppar/kissar på mig.... å de e INTE kiss, utan flytn.. obehagligt jobigt just då.. men frågan är Om man måste ha de där sekretet "rå äggvita" för o veta att de e äl på g... för ja har inte haft nå sånt än riktigt....

enda chansen för o bli gravid känns de som är genom o sluta amma o få igång allt.. men ja vill inte heller de då barnen ska få sin amning utav mig... men man är bra sugen... fast vi får väl se. it takes too to tango

Haha ja bara testa o leka lite annars vet du ju inte ?
    Jag hoppas det håller sig men jag har dåliga vibbar misstänker det kommer gå åt helvette
    Jag väntar nu för mensvärk som in i helskotta
  • 3 barns mamma84

Påväg:
    Gumman säg inget i FB bara jag väntar innan jag berättar för att inte bli besviken.
    Ifall något skulle ske de e ju inte 100 än likom

• 3 barns mamma84
    needtobreathe skrev 2011-05-13 17:45:36 följande:
    Devin 1 månad igåår! :)

Oj så söt och OJ vad stor han har blivit !! Hjärta han är bara så go pojk ..
  • Cat79

Skönt när man går in idag och tråden är normal igen.

Väntar med spänning på ni som har ultraljud att se framemot och om det är en eller flera i magen.

2barnsmamma: Grattis! Inte illa så tätt inpå.... Din Elias är som alltid söt och go!
    sofy: Underbara Devin, så fin han är er pojk!

• Evve81
    Cat79 skrev 2011-05-14 09:28:50 följande:
    Skönt när man går in idag och tråden är normal igen.

Väntar med spänning på ni som har ultraljud att se framemot och om det är en eller flera i magen.

2barnsmamma: Grattis! Inte illa så tätt inpå.... Din Elias är som alltid söt och go!
    sofy: Underbara Devin, så fin han är er pojk!
    Håller med!

Nu är det helg! Vi ska nog åka och fiska idag! Jag längtar tills man kan plocka bär och svamp ute i skogen MEN jag hoppas det funkar med bebis och att den gärna åker vagn/bärsele........
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma