• MCT79

Plus igen efter mf/ma

LisaVäntar skrev 2012-09-10 07:41:46 följande:
    Undrar om det blev någon helgbebis för dag och natt?! :)
    Jaa det blev det! Men hon får berätta mer själv!  Hjärta
    ~ Hannes & Freja 120208 ~
  • MCT79
    Cat79 skrev 2012-09-12 15:55:02 följande:
    KMW: du är ju för skön :) Det är nog att bara köra lite då och då så får det vara lite ojämnt... Nu har de första och mest relevanta provsvaren kommit och allt är normalt m bebis :) Så skön känsla! Nu känns det som att det blir syskon i feb!!! Kram på er
    Ohh vad härligt! Grattis!!
  • MCT79

Mimmi du vet ju vad leaeva drömde om mig... OCH dig... ;)

Håller tummarna stenhårt!!

• MCT79

Oroa dig inte Lisa. Freja vände sig nångång mellan vecka 32 och 34 och de trängdes två stycken!

• MCT79

Härligt MIMMI! Men det visste du redan... ;) håller tummarna stenhårt och A hälsar!

Acure, jag blödde i v15 med tvillingarna. De sa att livmodern växer mkt mellan v15-20 och att man då kan få en blödning.. Här behöver man ingen bokad tid till gynakuten. Jag hade åkt in om jag var du, för att få oron stillad... Kram!

• MCT79

Oj oj Mamma till W! Ni får skaffa er en annan hobby än att ligga... ;) grattis!

Mimmi, kraaaaaam!

• MCT79

Skönt med hemgång lisa! Jag vet att jag höll på bli galen på sängen de fyra dygnen vi var kvar. Och då var jag iaf förlöst!

Odetta...men... Du plussade ju nyss...

• MCT79

Mimmi, ledsen jag ibte ringt idag. Så himla förkyld och bara hostar, hoppas kunna prata i morgon! Måste uppdateras märker jag! Kraaaaam!

• MCT79
    M I M M I skrev 2012-12-05 09:04:54 följande:
    Tack vad fina ni är!!! Är mitt uppe i överdoserandet av gravtester, analys av symptom/brist på dessa och ett evigt springande till toan för att kolla om blodet har kommit...

Men - lyxproblem! Är ett år sedan senaste plusset visade sig, så det känns fantastiskt också
    Den här gången ska det dock sluta annorlunda...

Har du inga plus att visa oss??
  • MCT79

Mimmi jag slutade testa för att Mamma till W hotade mig...  :D

• MCT79

Håller med Lisa om CD-digitial.. det ena är ju 1- TVÅ veckor och nästa TVÅ till 3.. så två veckor lappar ju över varann lite grann.

Blödning kan vara normalt men jag vet exakt vad du tänker just nu.. vad vi alla skulle tänkt. Tusen tusen kramar Mimmi... ring om du vill! <3

• MCT79

Fasen mimmi.. Hoppades det var en ofarlig blödning... BAAAAAJS!!!!
    Det är inte rättvist på en fläck!

• MCT79
    KMW skrev 2012-12-09 11:36:45 följande:
    Å här slår man på tvn och det första man ser är Odetta i En unge i minuten. Så cool!
    Är du laddad för onsdag Odetta??
    Jag tittar också! :D Coolt att reprisen kommer så nära igångsättningen! :D

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma