• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Hej.. jag smyger in lite här.. jag HAR ju plussat... bara inte tagit in det än... jag "vet" ju att det kommer gå åt pipan... ja ni vet. ;)

Hugger i hö sida emellanåt... å det var där mitt X satt...

• MCT79
    Happiness skrev 2010-08-29 16:42:03 följande:
    Gick in på din sida....Du är ju KANON gravid, vilka fina plus!!!! Grattis igen!
    Är dom det...? jag tycker dom är svaaaaaaga!!  Tack Happiness!!!  Å jaaa! Jag har plussat... hahah!!  Det sjunker nog in snart!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2010-08-29 19:37:47 följande:
    Förresten GRATTIS MCT79 till din graviditet! Den här gången ska det gå vägen!

Minns hur det var med ditt x, iom att vi var i samma bf-tråd! Så dig har jag inte glömt! :)
    Jag minns dig också!! Hur långt gången är du nu??  Å taack!
  • MCT79

Tack ska ni ha för stödet, självklart ska man inte jämföra sina plus med varann.. å ändå är man där.. och grubblar.. Blir lika förvånad jag går på toa och mensen inte kommer.. hihi!

Ska ta ett nytt CB i morgon bitti... då är jag på bim+3.. :)

• MCT79
    Happiness skrev 2010-08-29 16:59:08 följande:
    Haha nej då..dom är så fina så. Njut nu!

Ska du vidta några speciella åtgärder vid denna graviditeten? (tänker på X:t) Ska du göra ett tidigt VUL för att kolla att det verkligen sitter rätt? Hur var det nu igen, du fick behålla bägge ÄL va? Har för mig det.

Ja du har kämpat länge nu och därför ttycker jag det är lite extra roligt.
    Ja det har varit en lång kamp... inte så många försök men våren var ju allt annat än rolig... orkar knappt tänka tillbaka på det!

Jag ska kollas denna gången, iaf sa de så sist... sen får man väl se vad man får för goddag yxskaft svar när man ringer. Tänkte jag skulle ringa i morgon också. Kommer iaf stå på mig, klart man måste försäkra sig om att det sitter där det ska denna gången. Tycker iaf jag.

Annars får jag gå dit personalklädd som förra gången. ;)
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2010-08-29 20:19:18 följande:
    Vi skulle ju ha bf samma månad, men känns himla kul att du nu har fått ett nytt plus! Jag är i vecka 36 så börjar närma mig mitt slut! Det känns skönt om jag ska vara ärlig! Men nu är det din tur, här ska det bli bebisar! Jag kommer hänga kvar i tråden även när vår WT (initialer på kommande bebis) kommit!

Angående test så ska man inte jämföra sig med varandra utan jämföra sina egna test. Jag kommer ihåg mina test, först fick jag två positiva (testlagret och cb)), därefter ett negativt (cb), innan det var positivt igen! Så bara för att en tycker att det ser svagt ut så kan det vara ett starkt plus för en annan och då samma sticka! Nej jag pushar för peppning och glädjespridning!
    Just ja! Så var det ju! Gud vad spännande! Ska bli så roligt att höra allt sen! Om förlossningen och allt! Vem vet.. man kanske ångrar sig då! hahah!
  • MCT79
    sugarrush skrev 2010-08-29 20:15:29 följande:
    ...så jag menade absolut inget negativt med att säga att MCT:s test kommer bli starkare...
    Ville ju bara säga att jag var exakt där förra veckan och att det ju betydde att jag var gravid. Så att hon också är gravid.
    Jag ville VERKLIGEN inte oroa, jag hade precis den motsatta avsikten med mitt inlägg.
    Jag tog absolut inte illa upp att ditt inlägg Sugarrush! Lovar!
  • MCT79
    sugarrush skrev 2010-08-29 20:39:45 följande:
    Tack MCT, skönt att höra, jag blev lite ledsen över att ha missförståtts så. Vill ju bara stötta och muntra upp dig, liksom. Fan vad man är hormonell och överkänslig....
    Men gumman!  *kraaaaaaam!!*  I morrn ska du få se ett nytt test! ;)
  • MCT79
    sofy skrev 2010-08-29 20:47:01 följande:
    Jag menade inte heller något illa :( Ville bara visa mitt svaga CB på BIM -1 o sen de ja tog i fredas på BIM+9.. då först va de jättestarkt.. Så jag menade att du inte ska deppa ihop om DU tycker strecken e svaga, för dom blir starkare. Därför skrev jag också att du ska testa om ngn dag igen så du själv får se de..
    Det är luuuugnt!! I promise! Jag tittar på mitt CB som ligger här och tänker att ja det är ju iaf ett plus... I morrn kanske jag är mer ledsen om det är tokklent!! :)
  • MCT79

LYSTRING ALLA!

JAG tog inte illa upp och ingen ANNAN har anledning att ta illa över mina testar. Så. NU går vi vidare!  :D

Jisses..... massa gravida kvinnor i samma tråd! *hihihihi!!*

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma