Plus igen efter mf/ma
Mct: det roliga är att... Just själva "liggandet" inte varit aktivt alls, har ju två knölar till ungar som håller en vaken så kan räkna antalet ggr på 2 händer sen w2 kom! Haha. Och minimichelin är ju ändå 7,5 mån nu. Haha..
Mct: det roliga är att... Just själva "liggandet" inte varit aktivt alls, har ju två knölar till ungar som håller en vaken så kan räkna antalet ggr på 2 händer sen w2 kom! Haha. Och minimichelin är ju ändå 7,5 mån nu. Haha..
Mimmi: kram till dig!
Underbart Lisaväntar! Njut av att vara hemma!
Hej tjejer!
Kan ju berätta om lite här hemma! Wilda fyllde 2 år förra veckan och Willemo har nu blivit 7,5 mån. Väntar nr 3, efter ett mf i aug, och går det vägen blir det 32 mån mellan nr 1 och 3!
Just nu är vi mitt uppe i husförsäljning! Fotograferat idag och kommer ut på hemnet imorgon! Var vi tar vägen vet vi inte då vi säljer först!
Här är en till med foglossning! Sjukt kul i v... 6
Nu ska jag iväg på babysim, sen hem packa om väskan för familjeplask och lek för att fort som attan åka hem och slänga mig i lite mat och dra iväg på sabaton! Hur jag ska orka kvällen med mina fogar är för mig en fråga! Och ingen vila nu på dagen! :)
Sabaton är ett rock/metalband... Sångaren är från Falun och kände honom för många år sen...
Jag mår bra! Inga direkta gravsymptom förutom trött och utebliven mens! Känner visserligen av fogar och halsbränna...
Lisa: jag är bara i v 7! Deppig och fogarna är mina gravsymptom numera! :) med w1 kände jag fogarna först i v 12! Men annars så...
Pixerpie; med wilda knatade jag på Ikea... Med Willemo tog jag en powerwalk... På natten drog det igång. De kom 41+3 och 40+6...