• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Odetta
    MCT79 skrev 2011-07-08 09:08:33 följande:
    Hej.... Lite chockad... Vi fick se hjärta slå... Mättes till 6+5.... det andra hjärtat slog också... Mättes 6+4.... Två!

GRÅTER.... chock!!
    ÅÅHHHHH WOOOOOHOOOOOOOHOOOOOOOOOYAAAAAAAA!!!!!!!!

Fick lite gråt i halsen så glad är jag för er skull, fan va tufft och JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA för pickandet!!!!!! Hoppar och dansar och ÅÅÅÅHHHHHHHHH vännen...YESYESYES!!!!!!!!!!!

*puss på dig!*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Happiness
    MCT79 skrev 2011-07-08 09:08:33 följande:
    Hej.... Lite chockad... Vi fick se hjärta slå... Mättes till 6+5.... det andra hjärtat slog också... Mättes 6+4.... Två!

GRÅTER.... chock!!
    Ja men YES YES YES.. Detta är ju fantaskitiskt. Snyggt jobbat. Kram
    Axel -03 och Sofia -11 mina fantastiska barn!!!!!
  • 3 barns mamma84

Sir Bubbalots mamma skrev 2011-07-08 11:05:48 följande:

oh kaka. jag tar gärna en bit ;)
    3 barns mamma84 skrev 2011-07-08 10:49:23 följande:

FYFAN haha inge6t jag visste hmm men coolt
    men vad vill du vill du ha snitt ? 
    Vill å vill. men jag tror inte min kropp klara av en vanlig förlossning. Har en kronisk sjukdom som kan ställa till de. Ska på förlossningsplanerings samtal på Spec MVC nu den 19de.. så får vi väl se vad dom säger! 

jag gjorde en sockerkaka med allt som ska i men jag la citronskal + lite saft sen havre  och sen la jag i smeten hallon + blåbär sen la jag i ungen och gjorde glasyr över som var smör grädde + socker
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ mamma84.bloggagratis.se/
  • Happiness

Men han är ju bara för charmig din lille kille. Undra vad det blir av honom...CHARMTROLL nr ONE!!!!

Axel -03 och Sofia -11 mina fantastiska barn!!!!!
  • 3 barns mamma84
    Happiness skrev 2011-07-08 13:50:31 följande:
    Men han är ju bara för charmig din lille kille. Undra vad det blir av honom...CHARMTROLL nr ONE!!!!
    Ja om han skulle bli som sin mamma men om han blir som sin pappa då vet jag fan Cool haha näh fy vad dum jag är {#emotions_dlg.djavulsk}

Jag vill se bild på prinsessan ju .. hon är ju en godbit Hjärta 
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ mamma84.bloggagratis.se/
  • Evve81

MCT: ÅH stort grattis! Förstår att ni är chockade men vad kul!

Mabaja: Spännande med VUL.

Jag har gått på semester/föräldraledigt nu!!!! Så skönt! Dock tycker jag att bebis rör sig mindre nu men jag har läst någonstans att man ska känna den 10ggr/dag och det gör jag.Är ju i v 37 så det är väl nu det börjar bli riktigt trångt. Detta är ju dessutom en stor bebis så det är ju ännu mindre plats!

• sugarrush

2barnsmamma, vilken fin pojk du har! Gullunge!

Här har vi en identitskrisande blivande far... Han verkar tro att han måste sluta med allt han tycker är kul när vi får barn. Att kapitlet i hans liv som innehöll surfning i havet, klättersport, fester och afterworks nu är slut. Gav honom en longboard i födelsedagspresent idag, men nu bad han mig att lämna tillbaka den till affären trots att det var det han önskade sig mest... för att han tror att hans nya liv inte kan innehålla sånt. Sorgligt va!

• Mabaja

Fy sugar. Min man var lite så med men nu har han insett att livet går vidare. Enda krav jag har är att han inte får vara bakis dagen efter. I övrigt är det nästan fritt fram. Man får bara planera lite mer

• sugarrush

Mabaja, skönt att du säger det! Jag tänker också att det blir vad man gör det till (inom rimliga ramar förstås), bara man planerar lite. De allra flestabarn kan kan faktiskt hänga med på det allra mesta som man gör i vardagen - när man träffar vänner, går och shoppar, kanske inte när man bergsklättrar men absolut när man reser utomlands eller åker och campar. Men polletten trillar väl ner där hos honom så småningom....

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma