• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Sir Bubbalots mamma

E såå glad för din skull mct! Idag får du fira!!

• 3 barns mamma84
    MCT79 skrev 2011-07-08 09:14:54 följande:
    Han gråter... Rädd.
    Kan förstå det men inte så att han är rädd utan rädd att något skulle gå fel tror jag men han har nog lika mkt chock som du hahahahha så jävla härligt FATTAR du hur glad jag är !!! fast jag är deppig av all regn så får du mig att se bara ljuset och glädje över er just nu !!
    Gumman fan jag är så jävla glad för er skull och du DU måste tacka mannen många ggr så han lyckades pricka in 2 flygor på än SEX SMÄLL hahahahaha vilken man du har  
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ mamma84.bloggagratis.se/
  • Mabaja

Mct: jag kommer vara så avundsjuk på dig för jag har alltid velat ha tvillingar!

Det här är ju helt fantastiskt! Underbart! Stort stort grattis och självklart lycka till! När är nästa ultraljud?

• kajsalisa

Ooooh, tårar i ögonen och rys på benen Mct. Shit!! Grattis till att allt såg fint ut, och grattis till två små fina hjärtan som slår. Förstår att det måste vara en enorm chock för er båda. Ta hand om er, åk iväg någonstans ett par dagar så ni får tid att smälta nyheten, bara ni två.
    Tänk att du ska bli mamma Mct. Underbara nyheter!!

• MissT

Vad underbart MCT! Stort grattis!
    Kan förstå om det är en chock men förhoppningsvis kommer allt gå toppen den här gången så ni kommer få två underbara barn. Vad skönt att de kunde se hjärtat på dem redan. På mig såg läkaren ingenting i den veckan (men hon kollade nog inte så noga i och för sig....) Stort lycka till framöver!
    Hoppas att ni kommer bli kollade ordentligt under graviditeten.

• sugarrush

Så underbart MCT! Ljuvligt, två bebisar alltså! GRATTISGRATTIS!!!!!! Nu är det vara några veckor att härda ut tills du är på den säkra sidan.
    Hurra för er och bebisarna!

• Cat79

MCT79: Vilka nyheter och att du väntar två små liv i magen - Dubbel lycka Hjärta KRAM

Mabaja: Väntar m spänning om du har en eller flera i magen.... skojar lite bara

• Mabaja

Tack cat! Bara det är ett hjärta som slår är jag nöjd! :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma