Plus igen efter mf/ma
KRAM ODD!!!
Du är en så fin mamma, även om det inte alls ser ut som du vill!!!
KRAM ODD!!!
Idag har jag gått halva tiden! Dag 140 av 280! Nu hoppas vi på att han har bestämt sig för att stanna kvar många veckor till!!
Kebabsallad lät gott men jag har fått en dille på piggelin glass! Äter nog minst tre om dagen, men hellre det än pommes eller fett!
Sofy: jag brukar oxå få svidande/stickande/kliande kännsla när jag tagit pevaryl, blir värre än innan behandling men efter några dagar försvinner det och även svampen. Ring sjukvårdsrådgivningen och fråga dom innan du tar mer tycker jag!
Sofy: jag har varit på gyn-akuten så många gånger nu att jag tappat räkningen, fick en finsk läkare som hette Katja, verkligen super gullig och nogrann mot både mig och sambon. Gjorde vul igår och mätte tappen och RUL va vi på för snart 3 veckor sedan men de kollar ju inte tappen då. Sängen konstant för mig nu, bara toabesök jag stiger upp för, inte lika onda SD idag men ganska så många ändå... Hoppas att det ger med sig nör veckan går! Hur mår du? Fortfarande konstant illamående?
Sofy: RUL gjorde vi hos ultraljudsbarnmorskorna i liljeholmen, tyvärr så har jag träffat flera nötter på huddinge oxå (nötter=läkare). Enligt läkaren igår fanns inget annat än att göra än att vila i nuläget, blir det värre skulle jag komma in igen. Men än så länge blir jag kvar hemma. Ska du göra RUL på huddinge? Din stackare som mår så illa! Men passa på att äta när du kan, även om det bara är lite! Får du inte behålla något så åk in igen! Huddinge är ju bra!