Inlägg från: Bjornis
|
-
Ser fram emot att få ett gäng ungar att indesigna in i nåt juligt i framtiden!
-
Rontgen: Tack, jag gillar också den tröjan. Den är ju kort om magen nu för det är en vanlig tröja men den funkar med ett linne under, från hm förra hösten tror jag.
Mabaja: Jag har också glasögon. Ska göra lasik nån gång jag med. Har massa kollegor och vänner som gjort det och är så nöjda. Jag trivs visserligen i glasögon men har tänkt lite på nu hur det blir vid förlossningen. Ska jag ha linser? Tänk om det tar 40 timmar? Ska jag skita i linser/glasögon och inte se nåt förrän ungen ligger på bröstet? Eller svettas under glasögonen? I-landsproblem!! Hehe.
Miraclee: Krya på dig, låter inte så skoj det där!! -
Jo just det Odd: förstår precis hur du känner gällande drickandet. Jag blir illa till mods när maken är ute och så märker man att det kanske blev en öl mer än det skulle när man hörs. Samtidigt som det är ju kul att han är ute och har det trevligt så vill man inte vara surfittan till fru som "förstör". Men jag tror att han förstår om han vet om ditt bagage.
-
Hahaha. 2 veckor! OJ! Impad. I minus(underdrivet)grader också...Mamma till W skrev 2010-12-14 22:02:28 följande:haha, jag hade linser i från lördag morgon till söndag vid 23, när vi tänkte gå och lägga oss. Mina ögon klarar linser väldigt bra! När jag gjorde lumpen hade jag linserna i i två veckor när vi låg ute i fält uppe i Älvdalen och -40 utomhus... Sen vila i fyra dagar och sen satt de i i två veckor igen.. :) Jag skulle aldrig ha klarat av en förlossning utan linser! Lustgasen gör ju allt suddigt, men ha det suddigt länge, nej det funkar inte! : )
Jag har endagslinser så kan ju ta med ett gäng och byta om jag blir torr i ögonen. Jag brukar kunna sova i mina och så också. Får bli linser hör jag nu!
-
Happi: JÄTTEFINT kort!! Och roligt!
Odd: Massa kramar till dig. Jag känner så igen mig. Hade kunnat vara jag som gjort exakt samma sak och min man verkar tänka precis som din så det är ju ingen fara men man vill ju kunna hejda sig ibland. Det kommer bli fint detta ska du se. Försök sova gott! -
Å, du skickar dem alltså som RIKTIGA kort. nu fick du mer plus i kanten! Tänkte de skulle gå med e-post.Happiness skrev 2010-12-14 22:20:51 följande:Tack tack Bjornis.....men det är ju så man skäms att jag lagt så mycket tid på det. Men som sagt BM säger ju att man ska göra saker man mår bra av när man är gravid
. Men nu är de utskrivna och klara. Ska med posten imorgon. Sen är det bara julklapparna kvar. Haha! Har köpt en del på Tradera för att slippa gå i trånga svettiga affärer. 
-
Men Odd, hur gammal är du? Har inte du massa barn? Haha. Kommer inte in på din profil så jag inser att jag inte vet mer än det du skriver här om dig. Du ser ju så ung ut! Du kanske är ung med en massa barn iofs, inte nåt konstigt med det. Hehe. Men du ser ju ut som 22.Odetta skrev 2010-12-15 11:34:41 följande:Och jag fortsätter att spamma lite när ingen annan gör det
Någon här som är kreativ???
www.familjeliv.se/Forum-5-172/m56154952.html
*kramkram*
-
Tack!Odetta skrev 2010-12-15 12:31:45 följande:haha, tack för komplimangen...jag är 30
(jag lägger till dig i mina adressbok så kommer du in på min sida
)
*kram*
Ja, nu är du ju inte lastgammal men 30? Nä, du ser mkt yngre ut än mig och folk gissar ofta att Jag är yngre än jag är (är ju 31). Ja, sug du åt dig av komplimangen för det var en sån. 
Näpp, nu lovade jag i ett svagt ögonblick igår att jag skulle ta mig ut och köpa skruv (jihooo) idag... Bara bylsa på sig och vagga ut!
Idag har vi fått gamla sängen såld också. Hade lagt ut den för 700 men så var de bara såååå söta de som kom och köpte den. Ett ungt par som skulle flytta ihop här i gbg så de fick den för 500. Jag gör alltid så, prutar åt fel håll när jag säljer saker. Haha. -
Ajajaj. Allt med brutna ben är min mardröm. Bröt båda fotlederna förra året som jag nog sagt förr och jag är så jäkla rädd att göra det igen. Egentligen inte för smärtan för den är OK men bara att känna när foten går av. Ouch.Mamma till W skrev 2010-12-15 20:42:19 följande:han spelade hockeybockey med jobbet och fick ett felskär så ramlade och fick benet under sig och en motspelare över sig! Ja jag är glad att han är hemma men det är pga fel orsak! Tyvärr! :(
Förstår om det känns tungt för dig nu. Men hoppas din man har ett friskt ben iaf det underlättar rätt mkt, oftast kan man ju få stödja på gipset efter ett tag (speciellt om man opererats) så då kan han förhoppningsvis ta sig runt hemma rätt OK. Första gången hade jag en illa stukad fot och ett brutet ben då jag fick försöka åka runt på rumpan i över en vecka innan jag hjälpligt kunde stödja mig på kryckorna. Tänk om vi haft en liten också? Hu.
Nä. skickar dig massa uppeppande kramar. -
Cat: Du kör också UJ ser jag.
Visst är den najs? Älskar vagnen. Bara man får sitt lilla knyte att stoppa däri också så blir den ännu finare. Hehe.
3 dar tlll bf...
Havsklippan: säger som alla andra. Jag finner inga ord. Det är så gräsligt ledsamt att jag bara kan skicka tankar och kramar till er och hoppas att ni finner den vägen som känns rätt för er!