Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

Sofy, det låter jättejobbigt. Tror jag vet hur du känner dig, jag spyr kanske inte lika mycket men imorse hulkade jag länge men hade inget att spy upp, får ont i både käkar och i magen efter en stund.

Nu är jag på jobbet och drack lite saft, åt lite yoghurt och vips kom allt upp igen nyss.... usch! Det är inte roligt, MEN man mår bättre efter man spytt, något positivt

Kan du inte ringa bm och be om starkare? så sa min bm att jag skulle göra om inte postafen funkade.

• Muffe80

Allt försvann den dagen blodet kom, helt ärligt.
    Men nu är illamåendet tillbaka med full fart i alla fall. Kanske positivt!

Det är verkligen hemskt att må så illa, men det låter skönt att du är nedbäddad hemma, önskar jag också var det. Har bara 7 timmar kvar på jobbet, suck!

• Muffe80

Sugar, oj frågade två främlingar om du var gravid, shit... Vad svarade du?

En kompis till mig frågade om jag var gravid för hon hade drömt om det inatt... hmm....

Jag har svullen mage och går med byxorna uppknäppta på jobbet haha, är väl bara en tidsfråga tills någon fattar plus att jag skippar luncherna varje dag numera...

• Muffe80

En fråga till er alla:

Vi vill egentligen gifta oss innan barn kommer, hm.. lite sent nu dock!
    Jag har alltid drömt om sommarbröllop vilket passar bäst med våra tankar. Men är det logiskt att tänka att man gifter sig sommaren 2012, när barnet är lite mer än ett år? hinner man komma i snygg form igen?
    Lämnar man bort barnet en vecka och sticker på bröllopsresa?
    Orkar man planera bröllop med en bebis?

Ska man gifta sig innan barnet kommer och då vara höggravid? Och hur mår man då? Kommer inte saker i skymundan eftersom det är fokus på bebisen i magen?

Dela gärna med er av era tankar.

• Muffe80

Vad härligt att höra att ni hade så bra bröllop
    Borgeligt är inget alternativ tycker vi nog. Utan det är kyrkan som gäller, men då blir det ju en tråkig vintermånad och det känns sådär...

Juli när barnet är ett känns perfekt. Man kan ju börja planera lite redan nu ifall det blir mycket med en bebis samtidigt.

Svårt svårt.

Man vet ju inte alls hur man mår, tänk om jag mår så här illa hela tiden?

• Muffe80

wow Färnevik, fan så mysigt!! Men jag kan inte se ngt bildgalleri hos dig?

Jag är jättenervös tills vårt KUB. Ni fick ju jättebra siffror.... shit!! Mys att allt var så bra me bebisen

• Muffe80

Hej tjejer

Nyvaken! Vaknade imorse, åt en macka och somnade om tills nu... är jättetrött och mår så jäkla illa. dock inte spytt idag men bara illamåendet är sååå jävla jobbigt.

härligt med er som har semester, men snart kommer hem :)

• Muffe80

Grattis färnevik.

Den mådde alltså prima trots att du knappt fått i dig riktig mat va?
    Jag är orolig att jag får i mig för dåligt med nyttigt men vad ska man göra när man inte kan få i sig ngt?

• Muffe80

Åh Sugar, välkommen hem, antar du är hemma snart.
    Mysigt att handla så mycket kläder och att du har VUL snart!!! Spännande. Det kommer gå jättebra.

Själv är jag faktiskt nervös. ska inte prata om det så mycket, men är förberedd på att det är ett MA men så blir vi bara glada om det finns ett pyre där inne som lever. Mår ju dock skitilla, så hoppas verkligen att det fnns ngt där

Nu är det liggläge i soffan hela dagen som gäller för mig, kram på er

• Muffe80

Får jag fråga er en sak?

nu spydde jag igen och då kom det lite blod, inte mycket, säg kanske en matsked totalt...
    är det farligt eller betyder det bara att det är ngt känslig i halsen eller magen eftrersom jag spytt en del?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma